قیمت قوطی 40*80 امروز

اگر به دنبال خرید، استعلام مشخصات و قیمت قیمت قوطی ۴۰*۸۰ امروز هستید این مطلب برای شماست. پروفیل قوطی ۴در۸ آهن، یک ورق رول‌شده فلزی توخالی بدون درز یا جوشی با سطح مقطع مستطیلی و ضخامت دیواره یا گوشت ۲.۵، ۳، ۴، ۵ میلی متر است. قوطی ۴۰ در ۸۰ اکثرا از فولاد با کیفیت S235، S355، با تغییر شکل، غلتک داغ یا فرآیند جوشکاری الکتریکی ساخته شده است. از آنجایی که قوطی ۸۰ × ۴۰ دارای استحکام، استقامت، انعطاف پذیری و سبکی بالایی است، بسیار خوبی برای ایجاد قاب انبار، گلخانه، آلاچیق، سوله و غیره است.
در فرایند تولید پروفیل ۴*۸ هزینه و قیمت پایین نورد ورق آهن می‌تواند بر قیمت قوطی ۴۰*۸۰ وزن آن و غیره بدون افت کیفیت تاثیر بگذارد. برای کسب اطلاع راجع به قیمت هر کیلو قوطی ۴۰ در ۸۰ و قیمت هر شاخه ۶ متری یا ۱۲ متری آن در ضخامت‌های مختلف سبک، سنگین و ستونی و همچنین دریافت مشاوره خرید بهترین برند پروفیل با ما در ادامه مطلب همراه باشد:

قیمت قوطی ۴۰*۸۰ امروز

پروفیل ۴در۸ دارای انواع مختلفی است که تفاوت در ضخامت جان، اصلی‌ترین دلیل تنوع آنهاست. هرچه ضخامت قوطی ۴*۸ بیشتر باشد، وزن هر متر آن بیشتر و در نهایت وزن هر شاخه قوطی ۴در۸ بیشتر خواهد بود.

سایز قوطی(پروفیل)ضخامت(mm)طول شاخه(m)وزن هر شاخه قوطی ۴۰*۸۰قیمت(تومان)
قوطی ۸۰*۴۰ سبک۱.۵۶۱۷۵۰.۲۸۰ تومان
پروفیل۸۰*۴۰ سبک۱.۸۶۲۰۵۰.۲۸۰ تومان
قوطی ۸*۴ سبک۲۶۲۴۳۸.۵۰۰ تومان
قوطی ۴۰در۸۰۲.۲۶۲۵تماس بگیرید
قوطی ۴در۸۲.۵۶۲۸۳۸.۰۰۰ تومان
قوطی ۴۰*۸۰ سنگین۳۶۳۴۳۸.۵۰۰ تومان
پروفیل ۴۰در۸۰ سنگین۴۶۴۵۳۹.۴۰۰ تومان
تاریخ: ۱۴ فروردین ۱۴۰۳

قیمت هر شاخه قوطی ۴۰*۸۰ امروز برابرست با قیمت هر کیلو پروفیل ۴*۸ ضرب در طول هر شاخه قوطی که می‌تواند ۶متر، ۱۲ متر و یا مقدار دلخواه باشد.

مشخصات فنی ابعاد و وزن قوطی ۴۰*۸۰

در جدول بالا برخی از مشخصات فنی پروفیل ۴۰ در۸۰ را قرار دادیم. برخی از مهمترین موارد درباره این محصول به قرار زیر است:

طول هر شاخه قوطی ۴در۸ عمدتا ۶ متر است که در صورت نیاز این عدد میتواند ۱۲ متر نیز باشد.

ضخامت پروفیل ۴۰در۸۰ که در بازار ایران خرید و فروش می‌شود ۱.۵ میلیمتر، ۲، ۲.۵، ۳، ۳.۵، ۴ میلیمتر است. البته در صورت نیاز می‌توان این اندازه‌ها را سفارشی‌سازی کرد.

ابعاد قوطی ۴۰ در ۸۰؛ این قوطی آهن دارای سطح مقطع مستطیلی با طول ۸۰ میلیمتر و ۴۰ میلیمتر است. 

وزن هر شاخه شش متری قوطی ۴۰*۸۰ با ضخامت ۱.۵ میلیمتر برابر است با ۱۷ کیلوگرم.

هر شاخه ۶ متری این محصول با ضخامت ۲ میل برابر با ۲۴ کیلوگرم وزن دارد.

وزن هر متر قوطی ۴در۸ ضخامت ۳ از تقسیم وزن هر شاخه آن که برابر با ۳۴ کیلو است بر طول ۶متر بدست می‌آید. این عدد وزن برابر است با ۵.۶۶ کیلوگرم در هر متر.

 

قوطی پروفیل ۴در۸ سبک

در صورتیکه ضخامت قوطی آهن ۴۰در۸۰ کم باشد وزن هر شاخه آن سبک بوده و به عنوان پروفیل سبک شناخته می‌شود. رایج‌ترین ضخامت پروفیل ۴*۸ سبک ۲ میلیمتر است. قیمت آن نیز مستقیما از قیمت ورق آهن ۲ میل تاثیر می‌پذیرد. این پروفیل سبک بیشتر در مواردی همچون سقف سوله و انبار کاربرد دارد که هدف اجرای سازه سبک است.

قیمت قوطی 40*80 امروز سبک

قوطی آهن ۴در۸ سبک با ضخامت ۲ میلیمتر

قوطی آهن ۴در۸ سنگین و ستونی

همانطور که از نام آن مشخص است این محصول کاربرد ستونی دارد. وزن بالای قوطی ستونی ۴۰در۸۰ سنگین بخاطر ضخامت بالای ورق فولادی است که در تولید این محصول مورد استفاده واقع شده است.
وزن بالای قوطی سنگین باعث عدم استفاده آن در سقف سازه فلزی می‌باشد. البته بنا به نظر مهندس و طراح ممکن است از این محصول در مواردی چون سقف نیز استفاده گردد. قیمت امروز هر شاخه قوطی ۴۰*۸۰ سنگین بیشتر از قیمت هر شاخه پروفیل سبک ۴*۸ می‌باشد.

خرید قوطی ۴در۸ سنگین اصفهان

قوطی پروفیل ۴۰در۸۰ سنگین

قیمت قوطی ۴۰در۸۰ اصفهان و مشهد

بهترین برند قوطی ۴در۸ در ایران مربوط به کارخانه ذوب آهن اصفهان است. قیمت پروفیل اصفهان اصولا بیشتر از سایر برندهای تولیدی کشور است و از نظر کیفیت نیز بالاتر است.

قیمت قوطی ۴۰*۸۰ امروز مشهد و اصفهان را با یک تماس از ما بخواهید.

وزن قوطی پروفیل ۴۰*۸۰

وزن قوطی ۴در۸ به دو صورت وزن هر متر و وزن هر شاخه بیان می‌شود. فرمول محاسبه وزن این پروفیل آهن مانند سایر انواع پروفیل است.
در جدول بالا وزن پروفیل ۴۰*۸۰ را بصورت متری و شاخه‌ای قرار دادیم.

قیمت قوطی 40 در 80 امروز

پروفیل ۴*۸ فولادی در صنایع فولاد توفیقی

در جدول ابتدای صفحه وزن استاندارد هر شاخه پروفیل ۴*۸ سبک و سنگین را قرار دادیم. برای محاسبه وزن هر متر از محصول، اعداد بالا را بر ۶ تقسیم نمایید. لازم است بار دیگر یادآور شویم که این اعداد وزن استاندارد است و ممکن هست برای کارخانه‌های تولیدکننده مختلف، اعداد مختلفی را نیز شاهد باشیم. وزن پروفیل‌های آهن تولید کارخانه ذوب‌آهن اصفهان به دلیل کیفیت بالای محصولات تولیدی، نزدیکترین مقدار را نسبت به وزن استاندارد دارد.

خرید قوطی پروفیل ۴۰*۸۰ امروز با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت

قوطی ۴۰ در ۸۰ همچون قیمت قوطی ۳×۳، قوطی ۴*۴ و پروفیل ۲*۲، یکی از پر فروش‌ترین و پر کاربرد‌ترین مقاطع آهنی و فولادی در ایران است. صنایع فولاد توفیقی به عنوان یکی از تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان برتر ایران در زمینه مصالح فولادی می‌باشد. از طریق تماس با کارشناسان مجموعه می‌توانید نسبت به مشاوره، استعلام قیمت قوطی ۴۰*۸۰ امروز و خرید قوطی ۴در۸ و سایر انواع پروفیل فولادی و آهنی با ضخامت‌های متنوع و با بهترین قیمت کارخانه اقدام نمایید.

۳.۹/۵ - (۱۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *