قیمت توری پرسی (فنس پرسی)

توری پرسی با فنس پرسی به نوعی از توری فلزی می‌گویند که از بافتن مفتول های فلزی بر روی هم و به صورت مشبک، به‌ دست می‌آید، به همین خاطر آن را توری بافتی فولادی یا توری مشبک پرسی نیز می‌نامند.
مش پرسی مشبک به طور معمول از مفتول های گالوانیزه و معمولی و در چشمه‌های مربع و مستطیل تولید می‌گردد. قیمت توری پرسی به عواملی همچون جنس و ضخامت مفتول واندازه چشمه بستگی دارد.
به عنوان مثال قیمت هر کیلو توری پرسی گالوانیزه بیشتر از قیمت فنس پرسی آهنی بوده و از طرفی قیمت هر متر توری پرسی با چشمه 2در2، بیشتر از توری بافتی با چشمه 3در3 می‌باشد زیرا وزن هر متر آن بیشتر است.
برای خرید توری پرسی گالوانیزه یا آهنی با قیمت درب کارخانه و همچنین استعلام قیمت انواع توری پرسی یا فنس بافتی و مشبک، می‌توانید به جداول ما در پایین همین صفحه مراجعه نمایید و یا با کارشناسان ما در گروه فولادی توفیقی تماس حاصل فرمایید و از بهترین قیمت‌ها مطلع شوید.

قیمت توری پرسی

در هنگام خرید محصول از کد تخفیف "خرید از سایت" استفاده نمایید.

لطفا جهت دریافت توری پرسی، به علت نوسانات لحظه‌ای قیمت در بازار با دفتر فروش تماس حاصل فرمایید.

قیمت پرسی

عنوانوزن(kg) چشمه(cm) قیمت(هر کیلو)
ارزش افزوده
با توجه به نوسانات قیمت لطفا تماس بگیرید دریافت قیمت لحظه ای
توری پرسی مفتول 4.5 چشمه 5*59.35*530.2752.725
توری پرسی مفتول 3 چشمه 4*45.84*430.2752.725
توری پرسی مفتول 3.4 چشمه 4*47 الی 7.54*430.2752.725
توری پرسی مفتول 3.8 چشمه 4*48.74*430.2752.725
توری پرسی مفتول 4 چشمه 4*494*430.2752.725
توری پرسی مفتول 3.4 چشمه 3*39.83*330.2752.725
توری پرسی مفتول 4 چشمه 3*310.53*330.2752.725
توری پرسی مفتول 4.5 چشمه 3*3143*330.2752.725
توری پرسی مفتول 3.4 چشمه 2*210.22*230.2752.725
توری پرسی مفتول 3.8 چشمه 2*2142*230.2752.725
توری پرسی مفتول 3 چشمه 2*282*230.2752.725
توری پرسی مفتول 4 چشمه 4.5*4.594.5*4.530.2752.725
توری پرسی مفتول 3.6 چشمه 2*2112*230.2752.725
توری پرسی مفتول 5 چشمه 5*5115*530.2752.725
توری پرسی مفتول 4 چشمه 5*585*530.2752.725
توری پرسی مفتول 2.7 چشمه 1*1131*1تماس بگیرید
توری پرسی مفتول 2.8 چشمه 1*1141*1تماس بگیرید
توری پرسی مفتول 3 چشمه 1*116.21*1تماس بگیرید

تاریخ: 26 اسفند 1402

قیمت توری پرسی گالوانیزه 

جهت اطلاع از قیمت توری پرسی گالوانیزه و فنس با ما تماس بگیرید

عنوانمفتول (mm)چشمه (cm)وزن هر برگ (kg)قیمت (تومان) هر برگ
سفارش با مقدار بالا---42.000
قیمت توری پرسی گالوانیزه2mm2*25.5kg270000
قیمت توری پرسی گالوانیزه3mm2*28.5kg390000
قیمت توری پرسی گالوانیزه3mm4*46.5kg310000

تاریخ: 26 اسفند 1402

توری پرسی

به دلیل استقبال زیاد مردم از توری های پرسی یا به انگلیسی Woven Wire Mesh، و نیز محبوبیت آن‌ها در بین اجرای طرح‌های ساختمانی و عمرانی سازندگان سعی کردند تا قیمت این توری ها را کاهش دهند، امروز نیز قیمت این فنس‌های پرسی بسیار مناسب‌تر از دیگر انواع توری پرسی موجود در بازار می‌باشد.
البته با توجه به نوع توری و نیز قطر رشته‌های مورداستفاده در این توری‌ها و از طرفی اندازه‌های تعیین‌شده برای تورها می‌تواند در قیمت آن‌ها دخیل باشد، شما می‌توانید برای آگاهی از قیمت‌های انواع توری‌های پرسی با مشاورین مجموعه ارتباط پیدا کرده و از آخرین و بروزترین قیمت‌های آن‌ها مطلع شوید.
در ادامه قصد داریم تا قیمت برخی نمونه‌های موجود در بازار را برای شما شرح دهیم.

قیمت توری پرسی با رشته 3 میلی‌متری و قطر شبکه 4 سانتی‌متری در زمستان 1402 هر کیلو 32/000 هزار تومان می‌باشد، قیمت پرسی با قطر رشته 3 میلی‌متری و نیز قطر شبکه 4 سانتی‌متری نیز به همین نرخ می‌باشد. قیمت پرسی در سفارشات این محصول برای تناژ بالا 31/000 هزار تومان به ازای هر کیلو می‌باشد.

پرفروش ترین محصولات :

راویز
توری حصاری (فنس)
مفتول آرماتوربندی در انبار فولاد توفیقی
توری مش | توری جوشی

اطلاع از قیمت توری مش از فولاد توفیقی

توری پرسی گروه تولیدی توفیقی

توری پرسی یکی از انواع تورهای فلزی موجود در بازار می‌باشد که فرآیند تولید آن به این صورت است که با بهم تابانیدن مفتول‌های از جنس فلزات سخت حرارت داده شده صنعتی و یا گالوانیزه با شکل‌های مربعی و مستطیلی و حتی در برخی موارد به صورت اشکال سفارشی در ابعاد 2 تا 6 سانتی‌متر ساخته می‌شود.
گروه تولیدی توفیقی با به کارگیری بهترین و باکیفیت‌ترین فلز متناسب با نیاز بازار و همچنین با استفاده از بهترین دستگاه‌های روز توانسته سهم عمده‌ای از بازار آهن آلات و مخصوصا توری پرسی را به خود اختصاص دهد. گروه تولیدی توفیقی توانسته یک وزنه بین مصرف‌کننده و تولید کننده از نظر کیفیت و همچنین قیمت توری پرسی مناسب را ایجاد نماید.

از مش سیم بافته شده برای اهداف مختلف و در صنایع بسیار متنوعی استفاده می‌شود. این برنامه‌ها می‌توانند فیلتر، لمینیت، الک، تقویت یا تزئین باشند. بسته به نوع استفاده، گروه تولید توفیقی می‌تواند توری کاملاً مطابق با خواسته‌های شما تأمین کند. پارامترهای مهم برای تولید توری پرسی، مواد، قطر سیم، چشمه توری و الگوی بافت است.

با هر الگوی بافت، توری پرسی تولید شده ویژگی‌های خاص خود را پیدا می‌کند. که توری پرسی‌های تولید شده می‌تواند از فقط 5 میکرون شروع شود و تا چشمه‌های چند سانتی‌متر باز باشد.

الگوهای بافندگی توری پرسی

این توری‌ها می‌توانند برای هر مصرفی و هر هدفی باشند و در تمامی موارد مورد استفاده قرار گیرند. در تصویر زیر پارامترهای مش سیم بافته شده توضیح داده شده است.

شمارش توری، تعداد چشمه‌های شمارش شده در یک ردیف در یک واحد طول است. معمولاً این به ازای هر اینچ ذکر می‌شود.
دهانه مش(w) فاصله بین دو سیم در جهت تار و پود است.

قطر سیم(d) قطر سیم قبل از بافت است. پیچ(p) فاصله بین مرکز دو سیم در جهت تار و پود است.

تار (طول): سیمی است که در جهت طول رول به طور موازی کار می‌کند.

عرض (عرض): سیمی است که به موازات عرض رول کار می‌کند. این سیم به طور عمود از تار بافته شده است.

بسته به هدف و نوع مصرف، الگوی بافت برای انتخاب توری پرسی تعیین می‌شود.

یک الگوی بافت به دلیل نحوه اتصال تار و پود، خواصی به دست می آورد که برای هر نوع توری متفاوت است.

در زیر الگوهای بافتی که اغلب استفاده می‌شود شرح داده شده است.

موارد معمول استفاده از توری پرسی

از توری پرسی در معادن شن و ماسه جهت دانه بندی، معادن ذغال سنگ و کارخانجات آسفالت، کارگاه های ساختمانی، سدسازی، راه آهن و دیگر کارهای عمرانی استفاده می‌گردد. همچنین از این توری برای مسطح نمودن بتن فونداسیون کف و دیوارها نیز استفاده می‌نمایند.

گاهی از این محصول برای نگهداری و ثابت نگهداشتن تیرآهن و ابتدای اجرای ساخت وساز استفاده می‌شود بدین ترتیب می‌توان به عنوان ابزاری محافظتی از این محصول بهره برد، این آسان‌ترین و کم هزینه‌ترین روش برای محافظت از مصالح در برابر عوامل خارجی است و از آنجا که قیمت تیرآهن نیز افزایش یافته و بسیار رقم سنگینی دارد می‌بایست تا زمان به کارگیری آن در پروژه از آن به خوبی مراقبت نمود.

تولید انواع توری پرسی با بهترین کیفیت و متریال درجه یک


توری پرسی از دیگر محصولات عرضه شده گروه تولیدی توفیقی می‌باشد که مواد اولیه آن یعنی سیم مفتول‌های مورد نیاز، با سایزهای 2 تا 4 میلی‌متر تولید شده و پس از انجام عملیات بافت، به‌صورت ورق‌هایی با ابعاد 1*2 متر و با چشمه‌های 2 تا 5 سانتی‌متر آماده می‌شود.


توری پرسی چیست؟


توری پرسی معمولاً از مفتول‌های حرارتی به‌صورت مفتول بافت و چشمه‌های مربع و مستطیل شکل تولید می‌شود. سیم مفتول به کار رفته در این نوع توری‌ها در سایزهای ۲ میلی‌متر الی ۶ میلی‌متر تولید شده پس از آن به‌صورت دنده شده در می‌آید و با دستگاه در ابعاد مختلف به‌صورت تار و پود بافته می‌شود. به عبارت دیگر توری پرسی نوعی سیم مفتول است که معمولا دارای خانه‌های مربع و یا مستطیلی شکل می‌باشد و حاصل جوش دادن و یا پرس کردن سیم است که معمولا جوشکاری در آن کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و از جنس های مختلف ساخته می شوند و کاربرد های مختلفی نیز دارند.
این سیم‌ها ممکن است از جنس فلز، برنج، مس و فولاد و ... باشند و در صنایعی همچون پتروشیمی، معادن و کارخانه‌های زغال سنگ و در ساخت انواع تجهیزات ساختمانی از قبیل نرده‌های محافظت و دیوارهای امنیتی و نیز به عنوان فیلتر در غربالگری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

توری پرسی(فنس پرسی) چگونه ساخته می‌شود؟

توری‌های پرسی یا همان فنس پرسی از قطعات فلزی که به وسیله حرارت به‌صورت رشته‌هایی درآمده‌اند تولید شده‌است، این تورها به صورت رشته‌های درهم بافته شده که درنهایت اشکالی منظم را به وجود می‌آورند.

اشکال این توری‌ها می‌تواند شش ‌ضلعی مربع و یا هشت ضلعی باشد که از رشته‌هایی با قطر دو تا شش میلی‌متری و نیز رشته‌های ضخیم تر با ابعاد دو تا شش سانتی‌‌متری ساخته می‌شوند و پس از انجام پرس‌هایی بر روی آن‌ها به صورت شیاردار و کنگره کنگره درمی‌آیند و به صورت اشکال نهایی در می‌آید.  
از این فنس‌ها به عنوان حصار و نیز در اجرای طرح‌های بتن ریزی، مش بند، قفس‌هایی برای حیوانات، ساختمان‌سازی و اجرای طرح‌های عمرانی و نیز انواع دیگری از کارها استفاده می‌شود به همین دلیل محبوبیت زیادی در سراسر دنیا دارند.  
جنس این رشته‌های قرار گرفته در فنس از گالوانیزه و مس می‌باشد که با گرم کردن و حرارت دادن به آن‌ها به شکل رشته درمی‌آیند.  

توری پرسی چه ویژگی هایی دارد:

توری پرسی به دلیل داشتن ساختار قوی و سیم پیچ خورده، در بسیاری از صنایع استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که در مقابل خوردگی و زنگ‌زدگی و اسید و مواد شیمیایی نیز بسیار مقاوم است و ظاهری زیبا و مرتب دارد. سطح صاف و یکنواخت آن نیز اجازه حرکت اشیا روی سطح آن را می‌دهد و در شرایط سخت و دشوار همچون باد و باران و طوفان بسیار مقاوم است و نیز بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.  

توری پرسی از چه موادی ساخته می شود:

از مواد تشکیل دهنده آن می‌توان به فولاد پر کربن و یا کم کربن، مس، سیم، فیبر، نیکل و سایر مواد فلزی و غیر فلزی اشاره کرد.

توری پرسی ها به چند دسته تقسیم می شوند:

توری پرسی بافت ساده

این نوع از توری پرسی رایج‌ترین روش بافت در بین تمام توری‌های پرسی را دارد.

در این الگوی بافت، سیم‌ها به طور متناوب روی یکدیگر بافته می‌شوند. معمولاً قطرهای سیم از تار و پود مشابه هستند. کوچکترین چشمه تولید شده که با استفاده از بافت ساده تولید می‌شود، چشمه 2*2 است.

توری بافت گره خورده

با استفاده از این الگوی بافت، سیم‌ها در هر دو سیم و در زیر جفت سیم‌های مجاور بعدی بافته می‌شوند. به این ترتیب، یک الگوی مورب ظاهر می‌شود که برای این نوع بافت مشخص است. بافت بافته شده امکان استفاده از سیم ضخیم‌تر بدون تغییر شکل را ارائه می‌دهد هنگام بافتن به این ترتیب مش تثبیت می‌شود. کوچکترین دهانه بافته شده که می‌توانیم تهیه کنیم 20 میکرومتر است.

توری پرسی بافت ساده هلندی

یک الگوی بافت که در آن پارچه پارچه قطر سیم کمتری نسبت به سیم تاب دارد. به این ترتیب سیم‌های تاب تاب به یکدیگر نزدیکتر هستند و به سختی روزنه‌ای وجود دارد. این باعث می‌شود مقاومت مکانیکی پارچه خیلی بیشتر از یک بافت ساده باشد. بافت ساده هلندی برای فیلتراسیون صنعتی درصورت نیاز به سختی زیاد مش استفاده می‌شود. کوچکترین دهانه با بافت ساده هلندی که قادر به تهیه آن هستیم 45 میکرون است.

توری پرسی بافت دوتایی هلندی

با این الگوی بافت، ترکیبی از بافت بافته شده و بافت ساده هلندی استفاده می‌شود. سیم پود دارای قطر کمتری از سیم تار است. علاوه بر این، سیم‌های تاب بیشتر به هم نزدیک هستند. سیم‌ها، مانند بافت دوبل هستند، هر یک بافته نمی‌شوند، بلکه هر دو سیم بافته می‌شوند. این باعث می‌شود شبکه توری در رابطه با ظرافت آن باشد. به دلیل این ویژگی‌ها، این توری به طور عمده برای فیلتراسیون سنگین استفاده می‌شود. کوچکترین دهانه موجود برای بافت بافته شده هلندی که قادر به تهیه آن هستیم 5 میکرومتر است.

توری پرسی ویژه

علاوه بر الگوی‌های بافت بالا، تعداد بی‌شماری از امکانات در دسترس است. چند نمونه بافته‌هایی با سیم صاف همراه با سیم گرد یا سیم پیچ خورده همراه با سیم استاندارد است. از این نوع مش‌ها برای اهداف معماری به طور منظم استفاده می‌شود. توری پرسی ها را می توان بر اساس ویژگی‌های مختلف‌شان از جمله بافت، وزن، نوع ساخت لبه و حاشیه‌ها و ... در دسته‌بندی‌های متعددی جا داد.

توری پرسی‌ها بر اساس مواد اولیه مصرف شده در تولید به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  • توری پرسی مشبک سبک وزن
  • توری پرسی مشبک سنگین وزن
  • توری پرسی ریز بافت

یکی از انواع خاص و پرکاربرد این دسته از محصولات، توری های فلزی پرسی ریز بافت هستند. توری پرسی ریز بافت به طور معمول از مفتول ساخته شده و دو فاکتور جنس مواد اولیه و نحوه طراحی و ساخت توری در عمر و عملکرد مناسب آن ها تاثیر دارد.

صنایع فولاد توفیقی

فولاد توفیقی تولیدکننده انواع توری‌های فلزی مانند توری پرسی، توری فنس، توری رابیتس، و صنایع مفتولی مانند مفتول گالوانیزه، مفتول سیاه و مفتول مسوار می‌باشد، برای اطلاع از قیمت توری فلزی و تمامی این محصولات به صورت لحظه‌ای و 24 ساعته با ما در ارتباط باشید.

۴.۵/۵ - (۳۱ امتیاز)

8 Comments

  1. صفوی گفت:

    قیمت پرسی مفتول 3 چشمه 3در3 برای یک تن چقده؟ قیمت همکاری بدید لطفا

  2. محمدرضا گفت:

    خسته نباشید ابعاد تور پرسی فقط 1 در 2 هستش؟

    • مدیر گفت:

      دورود بر شما
      خیر در ابعاد 1*3 و دیگر ابعاد هم وابسته به ضخامت مفتول و حجم سفارش قابل تولید است
      لطفا سفارش خود را به کارشناسان ما اعلام کنید تا امکان تولید، قیمت و جزئیات دیگر را به اطلاع شما برسانند

  3. سجاد سالم گفت:

    قیمت توری پرسی دست دوم چنده؟ کلا فنس پرسی کارکرده خرید کنم یا نو؟

  4. حمید رضا منتظری گفت:

    سلام
    نرده های تراس در منطقه شمال ایران بصورت قاب فولادی است، برای پر کردن داخل این قابها به لحاظ استحکام و زیبایی مدل مش با مفتولهای قطور و چشمه های بزرگتر را پیشنهاد میکنید ؟ یا مدلهای دیگر را؟
    ابعاد قابلها حدود 2 متر در 65 سانت است که توری در داخل قاب باید جوش و یا به طریق دیگری نصب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *