قیمت قوطی 4*4 (پروفیل ۴×۴)

قوطی 4*4 یا قوطی 4در4 یک نوع پروفیل آهنی مربعی توخالی است که ابعاد و طول هر ضلع آن 4 سانتیمتر یا 40 میلیمتر می‌باشد.
قیمت قوطی 4*4 یا قیمت پروفیل 4*4 در بازار آهن با توجه به ضخامت و گوشت آنها متغیر می‌باشد. در واقع این تغییر ضخامت پروفیل آهنی مستقیماً بر وزن قوطی 4در4 تاثیر می‌گذارد و در نتیجه قیمت هر متر یا قیمت هر شاخه قوطی 4*4 آن تغییر پیدا می‌کند.

قیمت قوطی 4*4 در بازار

قیمت اهن قوطی 4در4 در هر روز با توجه به نوسانات قیمت ارز و قیمت ورق فولادی به کار رفته در تولید پروفیل 40 در 40 دائماً در حال تغییر است. در صورت نیاز به خرید پروفیل قوطی یا استعلام قیمت قوطی 4*4 در زیر جدول قیمت روز قوطی ۴در۴ را قرار داده‌ایم.

قیمت قوطی 4*4:

سایز قوطی (پروفیل)ضخامت (mm)طول شاخه (m)وزن قوطی قیمت (تومان)
قیمت قوطی (پروفیل) 40*401611.3
50.450 تومان
قیمت قوطی (پروفیل) 40*401.5613.550.450 تومان
قیمت قوطی (پروفیل) 40*40261637.420 تومان
قیمت قوطی (پروفیل) 40*402.2616.5تماس بگیرید
قیمت قوطی (پروفیل) 40*402.561937.420 تومان
قیمت قوطی (پروفیل) 40*403622.537.870 تومان
قیمت قوطی (پروفیل) 40*404629.837.870 تومان

تاریخ: 1 اردیبهشت 1403

برای استعلام قیمت قوطی 4*4 از فروشندگان گروه فولادی توفیقی و یا مشاوره رایگان با کارشناسان فروش می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

قیمت قوطی 4 در 4

برندهای مختلف تولید پروفیل بازار آهن را در وبسایت فولاد توفیقی ببینید، در اینجا شما می توانید قیمت های قیمت قوطی 4 در 4 را از ارزانترین تا گرانترین ها که مصداق کیفیت پایین(برندهای متفرقه) تا باکیفیت ترین‌ها هستند را ببینید و محصول مورد نظر خود را ازمیان آنها خریداری نمایید.

کاربرد گسترده این محصولات سبب شده است که کارخانه‌های تولیدکننده پروفیل‌ها آن‌ها را در دسته ‌بندی‌ها و اشکال گوناگون تولید کنند و به دست مصرف‌کننده برسانند تا خریداران و مصرف‌کنندگان بتوانند از کاربردهای متنوع این محصولات بهره‌مند شوند.

شرکت فولاد توفیقی نیز در تلاش است با ارائه پروفیل‌های گوناگون، قوطی‌ها در اندازه‌های گوناگون و وزن‌های متفاوت و ارائه قیمت آنها به همراه وزن و اندازه‌ها به همه مصرف‌کنندگان کمک کند تا محصولات را با یکدیگر مقایسه کنند و بتوانند محصول موردنظر خود را به راحتی انتخاب نمایند.

قیمت پروفیل 4*4 در بازار امروز

وزن قوطی 4در4

وزن قوطی۴×4 با توجه به طول و ضخامت هر شاخه پروفیل تعیین می‌شود.ضخامت‌های متداولی که در ساخت قوطی ها به کار برده می‌شود برای پروفیل سبک بین 5میل تا 1.5 میل و برای پروفیل سنگین بین 2 میل 5 میلیمتر می‌باشد.
در زیر می‌توانید جدول محاسبه وزن قوطی 4در4 و البته سایر انواع قوطی را برای طول شاخه 6متری قرار دادیم که با استفاده از آن می‌توانید وزن هر شاخه قوطی 4*4 را حساب کنید:

لازم به ذکر است جدول محاسبه وزن قوطی در بالا برای شاخه 6متری است،در صورت نیاز به وزن هر متر قوطی عدد بدست آمده را بر 6 تقسیم نمایید.

وزن قوطی 4در4 در فولاد توفیقی

قوطی 4در4 در گروه فولاد توفیقی

همچنین طول هر شاخه قوطی4در 4 اصولاً 6متر یا 12متر است.

انواع پروفیل آهنی

این محصولات به لحاظ کاربرد به دسته‌های صنعتی و ساختمانی دسته‌بندی می‌شوند، مقاطعی که در ساختمان‌سازی کاربرد دارند و برای مصارفی مثل در و پنجره سازی استفاده می‌شوند پروفیل ساختمانی هستند و پروفیل‌هایی که در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند با نام پروفیل صنعتی شناخته می‌شوند.

پروفیل‌های ساختمانی از لحاظ شیوه تولید در دو دسته نورد سرد و نورد گرم قرار می‌گیرند در نورد گرم به شمش‌های فولادی حرارت داده می‌شود و پس از کشش و فرمینگ به شکل قوطی تولید می‌شود. در نورد سرد نیز به شیوه پرس‌کاری و خم کردن، قوطی‌ها را تولید و روانه بازار می‌کنند.

در مصارف ساختمانی مثل تیرهای تکیه ‌گاه سقف کاذب و چارچوب‌های درب ساختمان میتوان کاربرد پروفیل‌های تولیدشده به روش نورد سرد را مشاهده کنید ،نوع دیگری از پروفیل‌ها به شکل مرکب است که از به‌هم پیوستن دو نوع پروفیل نورد گرم و نورد سرد ساخته می‌شود.

پر فروش ترین محصولات بازرگانی توفیقی

خرید پروفیل ارزان و باکیفیت از کارخانه فولاد توفیقی
خرید قوطی سایز 2*2 از صنایع فولاد توفیقی
خرید قوطی 3*3 از فولاد توفیقی
پروفیل 4*8 برای ساخت درب و پنجره به کار می‌رود
دریافت قیمت انواع قوطی پروفیل سبک از صنایع فولاد توفیقی

قوطی ۴*۴

پروفیل‌ در کارخانه جات به دو شکل باز و بسته و بر طبق استانداردهای JISG، DIN 59411، 3466 و 2395 تولید می‌شوند.

وزن آن‌ها بسته به ضخامت پروفیل، طول و نوع ساختار محصول محاسبه می‌شود و قیمت‌گذاری آن بر اساس وزن آن ها متفاوت است.

با توجه به این که آهن یکی از عناصر سنگین طبیعت محسوب می‌شود، وزن قوطی 4*4 بر اساس چگالی و جرم موجود عناصر تشکیل دهنده آن محاسبه شده و قائل مشاهده می‌باشد شرکت  وزن پروفیل‌ را با محاسبات ریاضی مختص به آن محاسبه و قیمت آن را طبق قیمت روز به شما ارایه می‌دهد.

قوطی 40*40 (میلی متر) در کجا استفاده می شود؟

برخلاف ظاهر ساده پروفیل‌ها و قوطی‌ها، قسمت اعظمی از هزینه ساخت سازه به آن‌ها تعلق دارد. به همین دلیل است که نوسانات نرخ قوطی‌ها بر بازارهای موازی مثل خودروسازی و مسکن اثرات چشم‌گیری دارد از این رو برای مصرف‌کنندگان این محصولات انتخاب قوطی مناسب برای بهینه‌ سازی هزینه اجرای سازه هائز اهمیت است.

پروفیل از محصولات پرکاربرد در صنایع گوناگون جهت اسکلت ‌بندی فلزی هستند که در سازه‌های مدرن نقش اساسی ایفا می‌کنند. پروفیل‌های بسته یا قوطی‌ها در صنعت ساختمان‌سازی بسیار استفاده می‌شوند و آن‌ها را در پنجره‌ها ، در‌، نرده‌های فلزی، پل‌ها و ... می‌توانید ببینید.

قیمت پروفیل 4 در 4

وزن قوطی 4 در 4 بسته به ضخامت این پروفیل مربعی متفاوت است و مصرف ‌کننده با توجه به کاربرد مورد انتظار از محصول ضخامت را انتخاب می‌کند ، قیمت پروفیل 4*4 می‌تواند بسته به ضخامت انتخاب شده از 1 میلی‌ متر تا 4 میلی‌متر متفاوت باشد.

از آنجا که قوطی 4 در 4 از ورق‌های آهنی تولید می‌شود، نوسانات روزانه نرخ آهن در قیمت‌گذاری این محصول دخیل است و تغییرات قیمتی ورق سبب قیمت‌های نوسانی در پروفیل‌ها می‌شوند‌.

یکی از دغدغه های مشتریان قیمت قوطی پروفیل است ، مشتریان همواره تلاش می کنند تا با مناسب ترین قیمت ها محصولات با کیفیت را خریداری نمایند ، بنابراین منابعی که قیمت پروفیل را به صورت روزانه و لحظه ای اعلام کنند می توانند منابعی قابل اعتماد باشند ، صنایع فولاد توفیقی در تلاش است تا بتواند قیمت دهی را به صورت آنلاین و تلفنی اعلام نماید.

پروفیل قوطی 4*4

قوطی ۴×۴ آهنی که یکی از انواع مقاطع فولادی SHS می‌باشد، یک نوع محبوب از پروفیل های فولادی ساختاری با چهار ضلع مساوی به طول 40 میل است که ظاهری متقارن به آن می بخشد. SHS مخفف عبارت مربع توخالی است. دارای سطح صافی است که اتصال و جوشکاری آن آسان است و حداقل نیاز به آماده سازی لبه را دارد.

روش تولید قوطی 4*4 آهنی

در طول فرآیند تولید پروفیل 4*4، یک ورق فولادی مسطح با عرض 16 سانتیمتر به تدریج به شکل گرد با لبه های آماده جوش تبدیل می شود. سپس لبه ها به هم جوش داده می شوند تا یک لوله گرد به نام لوله مادر تشکیل شود. سپس این لوله مادر از طریق یک سری فرآیندهای شکل دهی به شکل مربع نهایی می رود.

کاربرد پروفیل قوطی 4*4 آهنی

پروفیل 40در 40 در کاربردهای سازه‌ای، صنعتی، مکانیکی و ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در آنها تعادل بین قدرت، عملکرد و جذابیت ظاهری لازم است. از آنها برای ساخت قاب ها، دروازه ها و ساخت درب و پنجره استفاده می شود.
کاربردهای پروفیل قوطی4در4 مشابه RHS یا قوطی مستطیل است و عموماً در ضخامت های مشابه RHS موجود است.قیمت قوطی 4*4 مربعی توخالی که فوق العاده بادوام است و از ایجاد ترک جلوگیری می کند را در جدول قیمت انواع پروفیل 40 که در بالاست مشاهده نمایید.

کارخانه تولید کننده قوطی 4 * 4

قیمت قوطی 4 * 4 بسته به کارخانه تولیدکننده نیز متفاوت است.

در ایران کارخانجات زیادی هستند که به تولید این محصول پرداخته‌اند.برخی از بهترین تولیدکنندگان قوطی و برندهای پروفیل در ایران عبارتند از:

پروفیل اصفهان، جهان، یاران، پروفیل صابری، قوطی تهران شرق، هیربد ، به‌فلز سپاهان، پروفیل میلاد یزد،قوطی صدرا،پروفیل نیکان و پروفیل ساوه.

بسته‌بندی قوطی 4 در 4 به شکل بندیل است که وزن آن‌ها متغیر است و این مورد از نکاتی است که حین خرید و آگاهی از قیمت قوطی 4 در 4 باید به آن توجه کنید.

قوطی‌ها در اسکلت‌های فلزی، ساختمان‌ها و جرثقیل های دروازه‌ای و بلندمرتبه کاربرد دارند و به جای مقاطع دست‌ساز تولید شده از ناودانی، تیرآهن و نبشی استفاده می‌شوند ، در ضمن می توانید از دیگر ابعاد پروفیل دیدن کنید و جزئیات این محصول به همراه قیمت قوطی 40*80، قیمت پروفیل 2 در 2  و قیمت قوطی ۳×۳ را از کارشناسان ما دریافت کنید.

۴/۵ - (۱۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *