نرخ لوله داربست ۲.۵ میل

لوله داربست ۲.۵ میل با قطر ۴۸.۳ میلی متر و در طول ۶ متر تولید می‌شود. وزن لوله داربستی ۵ ضخامت ۲.۵ به طور تقریبی برابر با ۱۷ کیلوگرم است. لوله داربست در بازار با نام لوله ۵ شناخته می‌شود و برای سازه‌های موقت با استحکام بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه مطلب می‌توانید مشخصات فنی و قیمت لوله داربست ۲.۵ میل تمامی کارخانه‌ها را مشاهده کنید. جهت سفارش و خرید لوله داربستی ۲.۵ میل با فولاد توفیقی تماس بگیرید.

لیست قیمت لوله داربست ۲.۵ میل

برای خرید لوله داربست ۲.۵ میل کافیست با کارشناسان فولاد توفیقی تماس بگیرید!

نوع لوله داربستقیمت لوله داربست ۲.۵ میل (تومان)وزن شاخه ۶ متری  لوله داربست ۲.۵ میل (کیلوگرم)قطر لوله داربست ۲.۵ میل (میلی‌متر)
لوله داربستی ۲.۵ میل تهران شرق۳۷۲۴۵۱۷.۷۵۴۸.۳
لوله داربستی ۲.۵ میل اصفهان۳۶۱۸۰۱۷.۵۴۸.۳
لوله داربستی ۲.۵ میل جهان۳۷۴۵۵۱۷.۵۴۸.۳
لوله داربستی ۲.۵ میل بهفلز۳۷۲۷۲۱۶۴۸.۳
لوله داربستی ۲.۵ میل نیکان۳۵۷۲۷۱۷.۵۴۸.۳
لوله داربستی ۲.۵ میل صدرا۳۷۱۹۰۱۷.۵۴۸.۳
لوله داربستی ۲.۵ میل یاران۴۰۸۲۵۱۷.۵۴۸.۳

تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

قیمت لوله داربست ۲.۵ میل به ازای هر کیلوگرم اعلام می‌شود. لذا برای به‌دست آوردن قیمت هر شاخه ۶ متری لوله داربست ۲.۵ باید قیمت‌های درج شده در جدول را حدودا ۱۷ برابر در نظر بگیرید. برای مشاهده قیمت لوله داربست در ضخامت‌های دیگر روی این لینک کلیک کنید.

مشخصات فنی لوله داربستی ۲.۵ میل ۱۷ کیلویی

لوله داربست ۲.۵ میل از انواع لوله‌های صنعتی است که برای ساخت داربست به‌طور گسترده در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد.  مشخصات فنی و قیمت لوله داربستی ۵ ضخامت ۲.۵ به شرح زیر است:

  • طول هر شاخه: ۶ متر
  • قطر: ۲/۱ ۱ اینج
  • ضخامت: ۲.۵ میلی متر
  • وزن تقریبی: ۱۷ کیلوگرم
  • قیمت به ازای هر کیلوگرم: حدود ۳۸۰۰۰ تومان

حدود قیمت لوله داربست ۲.۵ میل برای هر شاخه ۶ متری در تابستان ۱۴۰۳ حدودا برابر با ۶۴۶,۰۰۰ تومان است.

جدول مشخصات فنی لوله داربستی 2.5 میل

قطر لوله داربست ۲.۵ میل نیز مانند دیگر انواع استاندارد لوله داربست برابر با ۴۸.۳ میلی‌متر است. از آنجا که قطر خارجی آن‌ها حدودا برابر با ۵ سانتی‌متر است، به لوله‌های داربست، لوله ۵ نیز گفته می‌شود. لوله داربستی ۲.۵ میل مانند دیگر انواع لوله داربست، ۶ متر طول و ۴۸.۳ میلی‌متر قطر دارد دارد. در نتیجه تنها عامل اثرگذار روی وزن لوله داربست، ضخامت آن است.

کاربرد لوله داربست ۲.۵ میل

از مهم‌ترین کاربردهای لوله داربست، می‌توانیم سهولت دسترسی و افزایش سرعت ساخت و ساز را نام ببریم. لوله داربست عموما درزدار است و در جنس‌های فولاد یا استیل ساخته می‌شود. در شرایط آب و هوایی مرطوب توصیه می‌شود از لوله داربست ۲.۵ میل گالوانیزه استفاده کنید. برای ساختمان‌های بلندمرتبه باید از لوله داربست ۲.۵ میل یا ضخامت‌های بالاتر استفاده کرد؛ زیرا لوله داربست با ضخامت ۲.۵ توانایی تحمل وزن بیشتری دارد.

در پروژه‌هایی مثل احداث پل که استحکام سازه داربست اهمیت بیشتری دارد، لوله‌های بدون درز و فولادی با حداقل ضخامت ۲.۵ میل به‌کار گرفته می‌شوند. همچنین به دلیل ماهیت موقتی و استحکام قابل قبول لوله داربست، می‌توان غرفه‌های نمایشگاهی را با لوله داربست برپا کرد.

وزن و قیمت لوله داربست ۱۷ کیلویی

وزن لوله داربستی ۲.۵ میل حدودا برابر با ۱۷ کیلوگرم است. قیمت اعلام شده برای لوله داربستی ۲/۱ ۱ اینچ ضخامت ۲.۵ معمولا به ازای هر کیلوگرم نوشته می‌شود. بنابر این، برای به دست آوردن قیمت هر شاخه ۶ متری لوله داربست ۲.۵ میل باید مبلغ درج شده در جداول قیمت را در ۱۷ ضرب و با ارزش افزوده جمع کرد.

پیش از سفارش و خرید لوله داربستی ۲.۵ میل لازم است تا از مشخصات فنی آن اطلاعات لازم را به‌دست آورید. اگر سؤالی در رابطه با قیمت لوله داربست ۲.۵ میل و مشخصات فنی آن دارید، آن را با کارشناسان ما مطرح کنید تا شما را راهنمایی کنند. همچنین اگر به لوله داربست سبک با ضخامت پایین‌تر نیاز دارید، وارد مطلب قیمت لوله داربست ۲ میل شوید.

نکات خرید لوله داربست ۲.۵ میل

پیش از خرید لوله داربست ۲.۵ میل باید روند قیمتی آن را از یک مرجع به‌روز و معتبر پیگیری کنید تا در مناسب‌ترین زمان سفارش خود را ثبت کنید. همچنین به اختلاف قیمت بین کارخانه‌های مختلف توجه کنید. کارخانه‌های لوله داربست از ورق‌های متفاوتی استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل کیفیت و قیمت لوله داربست های ۲.۵ میل آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. توصیه می‌کنیم برای اینکه بهترین لوله داربست را تهیه کنید، به سراغ فروشندگانی بروید که مشاوره رایگان ارائه می‌دهند. شما می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۵۵۵۱۱۵۵۹ از کارشناسان فولاد توفیقی مشاوره دریافت کنید.

سفارش و خرید لوله داربست ۲.۵ میل

لوله‌های داربست باید فاقد آثار زنگ زدگی، پیچ خوردگی و پوسیدگی باشند. لوله داربست باید کاملا قائم باشد و به ازای هر ۳ متر طول، نباید بیش از ۱۵ میلی متر انحراف داشته باشد. علاوه بر مشخصات ظاهری باید به وزن لوله داربست ۲.۵ نیز توجه کنید. هرچه وزن لوله داربست ۲.۵ به وزن استاندارد آن نزدیک‌تر باشد، کیفیت بالاتری دارد.

از نقش لوله داربست در حفظ جان افراد را نمی‌توان چشم‌پوشی کرد؛ پس توجه کنید که لوله داربست ۲.۵ میل را حتما از تولیدکنندگان معتبر خربداری کنید. تولیدکنندگان معتبر، لوله داربستی ۲.۵ میل را با مشخصات فنی استاندارد تولید و عرضه می‌کنند. جهت خرید و استعلام قیمت لوله داربست ۲.۵ میل با کارشناسان فولاد توفیقی تماس بگیرید.

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)

2 Comments

  1. جوادپور گفت:

    سلام و ممنون از قیمتهای کاملی که گذاشتید. درباره قیمت داربست فلزی با متعلقاتش هم توضیح بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *