قیمت لوله داربست 6 متری

قیمت لوله داربست

برای انتخاب و دریافت بهترین قیمت لوله داربست با شماره تلفن‌های ما تماس بگیرید

لوله داربست با کیفیت و معتبر بازار را از ما بخواهید، به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها در کنار کیفیت عالی محصولات

قیمت لوله داربست تهران

عنوان محصول سایز (اینچ)ضخامت (میلی متر)طول شاخه (متر)قیمت (تومان)
قیمت لوله داربست تهران1/2 12640500
قیمت لوله داربست تهران1/2 12.5640500
قیمت لوله داربست تهران1/2 13640500

تاریخ: 3 مرداد 1403

قیمت لوله داربست سپاهان

بهترین لوله داربست تهران و ارزان‌ترین لوله‌های بازار را از ما خریداری نمایید، بازرگانی فولاد توفیقی 

برای دریافت قیمت لوله داربستی ۶ متری سپاهان با ما تماس بگیرید

عنوان محصول سایز (اینچ)ضخامتطول شاخه قیمت (تومان)
قیمت لوله داربست سپاهان1/2 12640800
قیمت لوله داربست سپاهان1/2 12.5640800
قیمت لوله داربست سپاهان1/2 13640800

تاریخ: 3 مرداد 1403

قیمت لوله داربست ساوه 

ارزان‌ترین قیمت لوله داربستی ۶ متری ساوه در بازار آهن آلات ایران 

عنوان محصول سایز (اینچ)ضخامت (میلی متر)طول شاخه (متر)قیمت (تومان)
قیمت لوله داربست ساوه1/2 12640500
قیمت لوله داربست ساوه1/2 12.5640500
قیمت لوله داربست ساوه1/2 13640500

تاریخ: 3 مرداد 1403

قیمت لوله داربست اصفهان

جهت اطلاع از قیمت لوله داربست اصفهان با ما در ارتباط باشید

عنوان محصول سایز (اینچ)ضخامت (میلی متر)طول شاخه (متر)قیمت (تومان)
قیمت لوله داربست اصفهان1/2 12641000
قیمت لوله داربست اصفهان1/2 12.5641000
قیمت لوله داربست اصفهان1/2 13641000

تاریخ: 3 مرداد 1403

قیمت لوله داربست صدرا

جهت اطلاع از قیمت لوله داربست صدرا با ما در ارتباط باشید

عنوان محصولسایز (اینچ)ضخامت (میلی متر)طول شاخه (متر)قیمت (تومان)
قیمت لوله داربست صدرا1/2 12636500
قیمت لوله داربست صدرا1/2 12.5636500

تاریخ: 3 مرداد 1403

قیمت لوله داربست یاران

جهت اطلاع از قیمت لوله داربست یاران با ما در ارتباط باشید

عنوان محصولسایز (اینچ)ضخامت (میلی متر)طول شاخه (متر)قیمت (تومان)
قیمت لوله داربست یاران1/2 12640000
قیمت لوله داربست یاران1/2 12.5640000

تاریخ: 3 مرداد 1403

قیمت لوله داربست تهران شرق

جهت اطلاع از قیمت لوله داربست تهران شرق با ما در ارتباط باشید

عنوان محصولسایز (اینچ)ضخامت (میلی متر)طول شاخه (متر)قیمت (تومان)
قیمت لوله داربست تهران شرق1/2 12636500
قیمت لوله داربست تهران شرق1/2 12.5636500

تاریخ: 3 مرداد 1403

در تابستان سال 1403 اصلی‌ترین عامل نوسان قیمت لوله داربست، عرضه و تقاضا است. قیمت لوله داربست ۱۴ کیلویی و ۱۷ کیلویی روزانه تغییر می‌کند و در روز ممکن است تا 3 بار نوسان دادشته باشد؛ بنابراین برای استعلام قیمت و خرید این محصول باید قیمت روز لوله داربست را در جدول‌های بالا که به صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شوند، بررسی کنید. 
در این صفحه می‌توانید جدول قیمت لوله داربست ۶ متری را بر اساس مشخصات فنی آن برای هر کارخانه مشاهده کنید. جهت استعلام قیمت و خرید لوله داربست نو یا دست دوم کافیست با کارشناسان فولاد توفیقی تماس بگیرید. 

مشخصات فنی انواع لوله داربست فلزی

لوله داربست می‌تواند درزدار یا بدون درز باشد، بر اساس جنس می‌تواند گالوانیزه یا فولادی باشد و از نظر وزن نیز می‌توان آن را به انواع سبک، متوسط و سنگین تقسیم کرد. هریک از این ویژگی‌های فنی می‌تواند روی قیمت خرید لوله داربست تاثیر بگذارد. برای مثال، قیمت لوله داربستی بدون درز به دلیل داشتن مقاومت بیشتر، بالاتر است و لوله داربست گالوانیزه نیز به دلیل مقاومت بالاتر در برابر خوردگی قیمت بیشتری دارد.

بدیهی است که هرچه وزن لوله بیشتر باشد، قیمت خرید لوله داربست نیز بالاتر است. در ادامه به صورت جزئی توضیح می‌دهیم تقسیم‌بندی لوله داربست از نظر وزن به چه صورت است.

  • داربست‌های سبک: ضخامت ۲ میلی‌متر با وزن ۱۴.۵ کیلوگرم
  • داربست های متوسط: ضخامت ۲.۵ میلی‌متر با وزن ۱۷.۵ کیلوگرم
  • داربست های سنگین: ضخامت ۳ میلی‌متر با وزن ۲۱ کیلوگرم

قیمت لوله داربست ۱۴ و ۱۷ کیلویی

قیمت لوله داربست به وزن آن بستگی دارد. بدیهی است که هرچه وزن هر شاخه لوله داربست بالاتر باشد، قیمت هر شاخه ۶ متری لوله داربست نیز بالاتر خواهد بود. بیشترین تقاضا برای وزن لوله داربست در وزن‌های ۱۴ کیلویی و ۱۷ کیلویی است. لوله داربست ۱۴ همان لوله داربست ۲ میل و لوله داربست ۱۷ کیلویی نیز لوله داربست با ضخامت ۲.۵ میلی‌متر می‌باشد. 

قیمت لوله داربستی  ۱۷ و ۱۴ کیلویی به صورت لحظه ای در حال تغییر است؛ اما جای نگرانی نیست. چرا که کارشناسان فولاد توفیقی قیمت لوله داربست را روزانه آپدیت می‌کنند. برای استعلام قیمت به روز لوله داربست ۱۷ و ۱۴ کیلویی با کارشناسان فولاد توفیقی تماس بگیرید.

قیمت لوله داربست 14 کیلویی

قیمت امروز لوله داربست ۱۴ کیلویی ۱/۲ ۱  اینچ، هر کیلو 40000 تومان می‌باشد. به لوله داربست ۱۴ کیلویی لوله داربست سبک نیز گفته می‌شود. به عوامل مختلفی چون کارخانه تولید کننده، نرخ ارز و میزان عرضه و تقاضا بستگی دارد. قیمت لحظه ای لوله داربست ۱۴ کیلویی به مشخصات فنی مانند طول و ضخامت نیز وابسته است. لوله داربست ۱۴ کیلویی با طول ۶ متر و ضخامت ۲ میلی‌متر به فروش می‌رسد. 

قیمت لوله داربست 17 کیلویی

قیمت لوله داربست ۱۷ کیلویی ۱/۲ ۱ اینچ امروز هر کیلو 41000 تومان می‌باشد. این لوله داربست  نسبت به نوع ۱۴ کیلویی مقاومت بالاتر و در نتیجه قیمت بیشتری دارد؛ از این نوع لوله داربست در صنعت ساخت و ساز برای بناهای بلندمرتبه به‌طور گسترده استفاده می‌شود. همانطور که پیشتر گفتیم، از متغیرهای اثرگذار روی قیمت لحظه ای لوله داربست می‌توان به وزن، عوامل سیاسی، نرخ ارز و قیمت جهانی فلزات اشاره کرد. برای استعلام قیمت روز لوله داربست ۱۷ کیلویی با کارشناسان فولاد توفیقی در تماس باشید.

نکته: از آنجا که مبلغ‌های ذکرشده به ازای هرکیلو لوله داربست هستند، برای استعلام قیمت لوله داربستی ۶ متری (شاخه) می‌توانید با شماره 02155511559 تماس بگیرید. 

قیمت لوله داربستی 6 متری نو

قیمت لوله داربست ۶ متری نو برای اجرای پروژه‌های ساختمانی و عمرانی از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که ممکن است تا مدت زیادی برپا بماند و روی بودجه پروژه تاثیر قابل توجهی داشته باشد. اگر قرار است لوله‌های داربست به مدت طولانی برپا باشند، در این صورت قیمت لوله داربست ۶ متری نو به‌صرفه‌تر از اجاره داربست ذست دوم خواهد بود. 

قیمت لوله داربستی ۶ متری نو به مشخصات فنی لوله داربست مانند وزن، جنس و همینطور نرخ ارز و میزان عرضه و تقاضا در بازار وابسته است. از آنجا که قیمت لوله داربست ۶ متری لحظه ای در حال تغییر است، کارشناسان فولاد توفیقی دائما قیمت لوله داربست را به روز می‌کنند.

 برای کاهش قیمت لوله داربستی ۶ متری در پروژه می‌توانید آن را مستقیم از درب کارخانه تهیه کنید و یا از لوله داربست دست دوم استفاده کنید. از آنجا که قیمت لوله داربست ۶ متری دست دوم از نو کمتر است، بسیاری از سازندگان ترجیح می‌دهند از لوله داربست دست دوم استفاده کنند.

قیمت لوله داربست دست دوم

قیمت روز لوله داربست از جمله فاکتورهایی است که هزینه ساخت و ساز را تحت تاثیر قرار می‌دهد. از آنجا که داربست سازه‌ای موقت است، می‌توان لوله‌های داربست را پس از اتمام عملیات جمع‌آوری و مجدد برای استفاده در پروژه‌های دیگر برپا کرد. لوله‌های داربست باز شده قابلیت استفاده مجدد دارند که به آن‌ها لوله داربست دست دوم می‌گویند.

لوله داربست دست دوم با توجه به قیمت پایین‌تر می‌تواند از نظر اقتصادی صرفه قابل توجهی داشته باشد؛ البته به شرطی که سالم باشد. درست است که قیمت لوله داربست دست دوم پایین‌تر است، اما اگر فرسوده باشد، لوله‌ها تغییر شکل داده باشد یا خوردگی و زنگ زدگی داشته باشد، ایمنی عوامل پروژه را به خطر می‌اندازد. جهت استعلام قیمت هر شاخه لوله داربست دست دوم با کارشناسان فولاد توفیقی در تماس باشید. 

پر فروش ترین لوله‌های فلزی در فولاد توفیقی

لوله گالوانیزه صنعتی در انبار فولاد توفیقی

لوله گالوانیزه

لوله داربست ۲ میل

لوله داربست ۲ میل

لوله استیل در انبار فولاد توفیقی

لوله استیل

لوله داربست ۲.۵ میل

لوله داربست ۲.۵ میل

انواع لوله گاز در انبار فولاد توفیقی

لوله گاز

استعلام قیمت و خرید لوله داربست از فولاد توفیقی

قیمت لوله داربست تحت تاثیر عوامل گوناگونی به‌صورت لحظه ای تغییر می‌کند. برای اطلاع از نوسانات قیمت امروز لوله داربست باید پیش از خرید، قیمت هر شاخه لوله داربست را استعلام بگیرید. کارشناسان ما در فولاد توفیقی روزانه قیمت لوله داربست ۱۴ و ۱۷ کیلویی را بر اساس قیمت‌ اعلامی کارخانه لوله داربست به روز می‌کنند. جهت خرید لوله داربست و استعلام قیمت هر شاخه لوله داربست ۶ متری با ما تماس بگیرید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

7 Comments

  1. علی روستایی گفت:

    من قیمت لوله داربست 6 متری رو از کارشناستون پرسیدم و بارگیری انجام شد. سپاس از اطلاعات خوبتون

  2. جمشیدی نیا گفت:

    قیمت لوله داربست ساوه از قیمت لوله داربست سپاهان پایین تره. من لوله داربست ساوه و اتصالات کارکرده میخوام برام پیش فاکتور کنید. لطفا راهنماییم کنید.

    • tarane گفت:

      سلام آقای جمشیدی نیا. ما اتصالات داربست دست دوم برای فروش نداریم. اما برای لوله داربست نو لطفا تماس بگیرید تا توضیحات لازم خدمتتون ارائه بشه.

  3. مجید نوروزی گفت:

    قیمت لوله داربست به روز هست؟ ضخامت ۲ میل اصفهان چنده؟

    • tarane گفت:

      سلام. بله کارشناسان فولاد توفیقی قیمت لوله داربست را هرروز آپدیت می‌کنند. لوله داربست ۲ میل اصفهان 41000 تومان تقدیمتون میشه.

  4. جواد شکوهی گفت:

    سلام وقت بخیر. قیمت لوله داربست به ازای هر شاخه ۶ متری هست؟