سیم خاردار

سیم خاردار نوعی حصار فلزی روی دیوار یا دور باغ است که به دو صورت سوزنی و تبری یا تیغی تولید می‌شود. سیم خاردار سوزنی و سیم‌خار دار تبری در انواع کلاف حلقوی و خطی عرضه می‌گردند. سیم خاردار اسرائیلی نام دیگر محصول تیغی یا تبری است. قیمت سیم خاردار حلقوی و خطی به نوع سیم مفتول(گالوانیزه یا سیاه)، شکل و وزن آن بستگی دارد. در ایران خرید سیم خاردار تیغی و سوزنی به صورت کلاف حلقوی رایج‌تر است.

قیمت سیم خاردار حلقوی و خطی

به علت نوسانات لحظه ای بازار، جهت دریافت قیمت سیم خاردار سوزنی، اسرائیلی، تیغی و تبری و قیمت پروفیل، با دفتر فروش تماس حاصل فرمایید.

قیمت سیم خاردار خطی

عنوانطول (متر)وزن (کیلوگرم)ضخامت مفتولضخامت خارقیمت کیلویی (تومان)
سیم خاردار خطی سوزنی 200252/5mm2mm 38.500
سیم خاردار خطی سفارشیسفارشیمتغیرسفارشی-متغیر
سیم خاردار خطی تبری 150122.5mm0.5mmتماس بگیرید

تاریخ: 1 اردیبهشت 1403

قیمت سیم خاردار حلقوی

جهت دریافت قیمت سیم خاردار حلقوی با کارشناسان ما در دفاتر فروش در ارتباط باشید.

عنوان طول هر رولوزن ضخامت مفتولضخامت خار/تیغقیمت هر کلاف (تومان)
قیمت سیم خاردار حلقوی سوزنی قطر 60 66kg2/5mm2mm275.300
قیمت سیم خاردار حلقوی سوزنی قطر 60 پر کربن(گرید 1)8 8kg2/5mm2mm581.820
سیم خاردار حلقوی تبری قطر 60 6 6kg2/5mm0.5mm363.000
سیم خاردار حلقوی تبری قطر 60 پر کربن(گرید 1)88kg2/5mm0.5mm620.000
سیم خاردار حلقوی سوزنی قطر 90 88kg2/5mm2mm348.600
سیم خاردار حلقوی سوزنی قطر 90 پر کربن(گرید 1)10 10kg2/5mm2mm730.000
سیم خاردار حلقوی تبری قطر 90 8 8kg2/5mm0.5mm458.700
سیم خاردار حلقوی تبری قطر 90 پرکربن (گرید 1)1010kg2/5mm0.5mm800.000
قیمت سیم خاردار حلقوی سوزنی قطر 60 پر کربن86kg2/5mm2mm344.000
سیم خاردار حلقوی تبری قطر 60 پر کربن86kg2/5mm2mm426.700
سیم خاردار حلقوی سوزنی قطر 90 پر کربن108kg2/5mm0.5mm485.200
سیم خاردار حلقوی تبری قطر 90 پرکربن108kg2/5mm0.5mm527.600

تاریخ: 1 اردیبهشت 1403

**به دليل نوسانات قيمت فروش با تاييد مي باشد.**

نمونه عکس سیم خاردار تولید شده در کارخانه صنایع فولاد توفیقی

بنا به درخواست مشتریان برخی از نمونه عکس سیم خاردار در انواع مختلف سیم خاردار گالوانیزه صادراتی، سیم خاردار تبری و سیم خاردار حلقوی را جهت تسهیل خرید و اعتماد سازی و همچنین اطلاع از کیفیت محصول برای شما در این قسمت گردآوری کرده‌ایم.

راهنمای خرید سیم خاردار با قیمت ارزان

راهنمای خرید سیم خاردار با معرفی انواع سیم خاردار حلقوی و خطی و ویژگی‌های آن‌ها، شما را برای انتخاب و خرید سیم‌ خاردار مطلوب و کاربردی با قیمت کیلویی و متری مناسب و ارزان راهنمایی می‌کند.

همانطور که می‌دانید سیم خاردار برای حصارکشی امنیتی دور باغ، روی دیوار و غیره اهمیت دارد، طبق تعریف راهنمای خرید، سیم‌های خاردار، سیم‌هایی فلزی هستند که برای امنیت بخشی و حفاظت از محوطه‌های مختلف و نیز برای جلوگیری از تردد انسان‌ها و حیوانات، استفاده می‌شود. از طرفی، سیم خاردارها به خاطر ظاهر خود، علاوه بر حفاظت از محوطه‌ها، جلوه زیبایی نیز به مناطق حفاظت شده، می‌بخشد. سیم های خاردار حصاری، دارای سرهای تیز نیزه مانند هستند.

انواع سیم خاردار

سیم خاردار دور باغ و روی دیوار در دو نوع حلقوی و خطی تولید می‌شوند و در بازار وجود دارند. نوع خطی و حلقوی سیم خاردار از مفتول گالوانیزه گرم، تولید می‌شود و نوع خطی آن به وسیله مفتول‌های تیز و برنده به صورت خاردار در می‌آید و سیم خاردار حلقوی نیز به دو صورت معمولی و تیغی(تبری) ساخته می‌شود.

سیم خاردار حلقوی سوزنی و تبری

این نوع سیم خاردار بصورت حلقه‌هایی است که می‌تواند در هر دو نوع سوزنی و تیغی تولید شود. سیم خاردار حلقوی سوزنی و اسرائیلی از نظر تامین امنیت بسیار بهتر از نوع خطی عمل می‌کنند. از آنجاییکه طول مسیر قابل پوشش سیم تیغدار حلقوی کمتر از نوع خطی آن است قیمت سیم خاردار اسرائیلی حلقوی در مقایسه با نوع خطی گرانتر خواهد بود.

سیم خاردار خطی

این نوع سیم خاردار بصورت خط صاف و موازی نصب میگردد. این نوع سیم خاردار برای دور باغ و زمین کشاورزی و سایر محوطه‌هایی که است که نیاز به حصار دارند ولی از اهمیت بالایی برخوردار نیستند.

سیم خاردار خطی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

مفتول گالوانیزه گرم که در ساخت سیم خاردار خطی استفاده می‌شود، به عنوان ارزان ترین نوع مفتول باعث می‌شود استفاده از این نوع سیم خاردار مقرون به‌صرفه باشد.
سیم خاردار خطی، در عین برخورداری از مقاومت بالا در برابر سرما و گرما و رطوبت و آب، از زنگ زدگی و خوردگی مصون می‌ماند و به همین خاطر بهترین گزینه برای حصارکشی امنیتی با قیمت پایین محسوب می‌شود. این سیم‌ها از دو رشته مفتول ساخته شده‌اند که به دور یک محور پیچ می‌خورند.

از این نوع سیم خاردار بیشتر برای حفاظت محوطه کارخانه‌ها، مراکز نظامی و فرودگاه ها و .... استفاده می‌شود، سیم خطی، به راحتی باز و بسته می‌شود، دوام و ماندگاری بالایی دارد، بسیار انعطاف پذیر بوده و مانع از عبور حیوانات می‌شود، نصب آن در انواع زمین‌ها آسان است، این سیم‌ها وزن بسیار کمی دارند و پس حمل و نقل آن‌ها به راحتی انجام می‌شود.

قطر سیم خطی، حدود 100 سانتی‌متر است و از فولاد سخت ساخته شده و سپس تحت فرآیند گالوانیزاسیون گرم قرار گرفته‌اند. این سیم‌ها با ضخامت‌های مختلف در دسترس قرار دارند.

انواع سیم خاردار حلقوی

سیم خاردار حلقوی از یک رشته فولاد سخت فنری درست شده است، مقاومت بسیار بالایی دارد و خواص کشسانی آن بسیار زیاد است و در نتیجه از کیفیت بهتری برخوردار بوده و طی فرآیند گالوانیزاسیون گرم ایجاد می‌شود.
سیم خاردار حلقوی در دو نوع تولید و قیمت‌گذاری می شوند:

  • سیم خاردار حلقوی با خار سیمی
  • سیم خاردار حلقوی تبری یا لیزری

نوع سیم خارداری حلقوی با خار سیمی، شامل یک محور از جنس مفتول گالوانیزه است که دو رشته خار مفتولی گالوانیزه دور آن پیچیده شده است و از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در پادگان‌ها و مراکز نظامی و امنیتی استفاده می‌شود.
سیم خاردار حلقوی تبری، بالاترین درجه مقاومت و کیفیت را نسبت به سایر انواع سیم خاردار دارد و کارایی و قدرت و مقاومت بالای آن باعث شده است که از قیمت بیشتری نیز برخوردار باشد. این نوع سیم خاردار حلقوی از مفتول گالوانیزه گرم تولید و در برابر رطوبت مقاوم است و در برابر فشارهای فیزیکی نیز تاب‌آوری بسیار بالایی دارد و مسافتی حدود 9 تا 13 متر را تحت پوشش قرار می‌دهد و برای کارخانجات و مناطق نظامی و پادگان‌ها کاربرد دارد.

معمولا این سیم خاردارها را در قسمت های بالایی دیوار و یا بالای فنس به کار می‌برند تا امنیت نسبی را ایجاد کنند، فنس به دلیل چشمه‌ای بودن امکان بالا رفتن را برای افراد ایجاد می‌کند اما با نصب سیم خاردار می‌توانید این مشکل را به آسانی حل نمایید.

سیم خاردار چیست و چگونه ساخته شد؟

سیم خاردار، سیم حصار معمولاً شامل دو سیم طولی است که به هم تابیده و کابل را تشکیل می‌دهند و در فواصل زمانی معین سیم‌های خاردار سیم یا کابل سیم یا کابل سیم پیچیده می‌شوند انواع سیم‌های خاردار بسیار زیاد است‌، کابل‌ها یک یا دو، گرد، نیمه‌گرد یا تخت هستند و دارای دامنه سنج هستند کابل دوتایی پیچ خورده استحکام بیشتری را ایجاد می‌کند و اجازه انقباض و انبساط بدون شکستگی را می‌دهد.

میله‌ها به منظور تأمین نقاط واضح‌تر، به صورت مورب بریده می‌شوند، آنها ممکن است از یک یا دو قطعه(دو یا چهار نقطه) تشکیل شده و به طور کلی در فواصل 4 تا 5 اینچ(10 تا 13 سانتی متر) از یکدیگر فاصله داشته باشند.

جنس سیم خاردار گالوانیزه

سیم فولادی روکش‌دار سیم فولادی گالوانیزه گسترده‌ترین سیم فولادی در طول تولید سیم‌خاردار است که نوع تجاری این محصول، نوع کلاس 1 و کلاس 3 است یا این که به عنوان سیم فولادی گالوانیزه برقی و سیم فولاد گالوانیزه داغ نیز شناخته می‌شود.
سیم فولادی با آلیاژ روی و آلومینیومپوشش داده می‌شود. سیم خاردار با روی، آلیاژ آلومینیوم 5 یا 10 درصد و سیم فولادی بد فلزی موجود است که به سیم گالفان نیز معروف است. سیم فولادی با روکش پلیمر سیم فولادی روی یا سیم فولادی روی - آلومینیوم با پوشش PVC ،PE یا سایر پوشش‌های پلیمری آلی.

سیم فولادی ضد زنگ

یکی دیگر از محصولاتی که به عنوان، حصار و فنس مورد استفاده قرار می‌گیرد، فنس حصاری می‌باشد که از این محصول هم برای ایجاد محدودیت و جلوگیری از ورود افراد و حیوانات استفاده می‌شود. قیمت توری فنس وابسته به قیمت روز آهن و کلاف است و بهتر است به صورت روزانه و لحظه‌ای بررسی شود.
از دیگر محصولات گروه تولیدی توفیقی میتوان توری مش اشاره کرد که دارای بهترین قیمت و بهترین کیفیت ضمانت خرید مشتریان گرامی می‌باشد. همچنین برای گرفتن قیمت روز هر محصول می‌توانید به صفحه هر محصول مراجعه نمایید.

دیگر محصولات پر فروش صنایع فولاد توفیقی

سپری در انبار فولاد توفیقی
لوله مانیسمان ارزان و با کیفیت را از کجا بخریم؟
ورق سیاه با کیفیت در فولاد توفیقی
تیرآهن در انبار فولاد توفیقی
فروش نبشی در صنایع فولاد توفیقی

تفاوت سیم خاردار سوزنی و تبری

سیم خاردارهای سوزنی و تبری(اسرائیلی) دو نوع از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات محافظتی می‌باشند که در اینجا می‌خواهیم تفاوت آن‌ها و ‎قیمت هر کدام را برای شما توضیح دهیم.

سیم خاردار، سیم محافظتی فولادی می‌باشد که لبه‌های برنده دارد و از آن به عنوان فنس‌های ارزان قیمت و یا بالای دیوار برای اطراف مناطق حفاظت شده مورد استفاده قرار میگیرد.

سیم خاردار سوزنی، نوعی از سیم خاردار گالوانیزه است از 4 رشته سیم مفتول ساخته شده است برای تولید سیم خاردار از سیم مفتول گالوانیزه استفاده می‌شود دو رشته از این سیم‌ها به دورهم تابیده می‌شود و در ادامه دو رشته دیگر به دور آن دو رشته مستقیم تابیده می‌شود و 4 نقطه تیز و برنده به وجود می‌آید گاهی به جای دو رشته یک رشته تابیده می‌شود.

سیم خاردارهای تبری و سوزنی حلقوی به صورت کلاف و یا توپی بسته‌بندی و تولید می‌شوند وزن هر کلاف آن‌ها بین 20 تا 25 کیلوگرم است از تفاوت سیم خاردار سوزنی و سیم خاردار تبری می‌توان به مدرن بودن سیم خاردار تبری نسبت به سیم خاردار سوزنی اشاره کرد.
برای خرید و استعلام قیمت هر کلاف، هر متر و یا هر کیلو سیم خاردار از طریق جدول لیست قیمت در بالای صفحه و تماس با کارشناسان فروش صنایع فولاد توفیقی به عنوان کارخانه تولیدکننده اقدام نمایید.

۴.۸/۵ - (۲۴ امتیاز)

40 Comments

  1. رضا گفت:

    سلام قیمت سیم خاردار حلقوی سوزنی دهنه 90 چقده 3 تا کلاف میخوام

  2. سینا گفت:

    سلام خسته نباشید سیم خاردار اسرائیلی موجود دارین؟

  3. محسن گفت:

    سلام قیمت سیم خاردار باغی می خوام برای 1000 متر دهنه 60 و اینکه چندتا کلاف میخواد؟

  4. امیرعلی گفت:

    سلام سیم خاردار خطی چند متر رو ساپورت می کنه ؟

  5. ورق گالوانیزه ایران گفت:

    سلام سیم خاردار تبری دهنه 60 رو موجود دارین 50 تن ؟؟؟ ما شرکت فولاد سازه آرکان هستیم خرید سیم خاردار زیاد داریم .قیمت خوب اعلام کنین

    • مدیر گفت:

      دورود بر شما
      در خدمتیم
      تبری حلقه 60 رو تقدیم می کنیم 215.000 تومان
      برای سفارشات خودتون می تونید با ما تماس بگیرید.

  6. مجید گفت:

    سلام برای 3 کلاف سیم خاردار خطی قیمت بدین ممنونم

  7. محمدی گفت:

    سلام خسته نباشید قیمت سیم خاردار خطی 20 کیلو چنده؟

    • مدیر گفت:

      دورود بر شما
      خطی سوزنی 10 کیلو تقدیمتون میشه 22.100 تومان

    • مصطفی محمدی گفت:

      سلام خواستم بپرسم برای بالای دیوار پارکینگ تالار چه نوع سیم خارداری رو پیشنهاد میفرمایید 1000 متر حدود فرض کنیم چه مقدار و چه مبلغی هزینه داره ممنون میشم پاسخ بدید

      • مدیر گفت:

        دورود بر شما
        پیشنهاد ما سیم خاردار حلقوی تبری قطر 60 هست، برای 1000 متر 167 کلاف نیازدارید
        که هر کلاف تقدیمتون میشه 425 هزار تومان(این قیمت تا پایان امروز اعتبار دارد)

  8. فریدون نژاد گفت:

    درود و خداقوت
    برای طول 300 متر میخوام روی دیواری با ارتفاع یک متر سیم خاردار بکشم. کدام نوع پیشنهاد میکنید؟ چند کلاف نیاز هست؟ و قیمت لطفا؟ سپاسگزارم

    • مدیر گفت:

      دورود بر شما
      سیم خاردار حلقوی تبری رو پیشنهاد می کنیم
      38 تا کلاف نیاز دارین
      قیمت هر کلاف : 361.000 هزار تومان

  9. محمد گفت:

    سلام.برای 60متر اطراف یک زمین چقدر سیم خاردار حلقوی معمولی 90سانت نیاز دارم و هزینش چقدر میشه.ویه سوال دیگه اینکه برروی پایه های بتنی من چطور این سیم خاردارا رو نصب کنم.

    • مدیر گفت:

      دورود بر شما
      شما به 8 تا کلاف نیاز دارید
      هر کلاف تقدیمتون میشه 275.000 تومان با تایید
      برای نحوه نصب می تونید با کارشناس ما در تماس باشید تا راهنمایی های لازم رو به شما ارائه بدن

  10. ناشناس گفت:

    سلام برای ۲۰۰متر به ارتفاع۲متر چقدر سیم خاردار خطی نیازاست

  11. وحید عمرانی گفت:

    سلام وقتتون بخیر ۱۱متر سیم خاردار مقاوم با امنیت بالا لازم داشتم پیشنهاد شما چیه آیا نصب هم میکنید خودتون

  12. امیر گفت:

    سلام و وقت شما بخیر
    دیوار ۲۰ سانتی دارم به طول ۴۰ متر وارتفاع ۳ متر
    مایلم روی انرا سیم خار دار بکشم لطفا راهنمایی بفر مایید :
    اولا کدام محصول شما را انتخاب کنم خطی یا حلقوی؟
    ثانیا از هر کدام چه مقدارنیاز است؟
    وثالثا برای خطی چند ردیف استفاده کنم؟؟
    با سپاس

  13. ali گفت:

    سلام سیم خاردار حلقوی سوزنی برای 600 متر میخوام چندتا کلاف باید بگیرم هر کلاف چند متره؟

    • مدیر گفت:

      دورود بر شما هر کلاف 8 رو پوشش میده ، حدودا 75 تا کلاف نیاز دارید
      لطفا شماره تماس خودتون رو بزارید کارشناس ما در اولین فرصت با شما تماس خواهد گرفت

  14. بهنام گفت:

    سلام دیواری حدود 110 متر داریم ولی نوک دیوار ها بدلیل قدیمی بودن کاهگل و تعمیر با سیمان نازک هست و نهایتا 15 سانت یا 20 سانت هست میخواستم برای سیم خاردار مناسب راهنمایی بگیرم
    و البته آیا در صورت خرید نصاب هم برای نصب دارید؟

  15. سیدحسن میرعسگری گفت:

    سلام وقت بخیر
    15 کلاف سیم خادار حلقوی میخوام قیمت چنده؟ ممنون میشم جواب ایمیل کنید

  16. قاسم گفت:

    سلام برای دویست متر روی دیوار سیم خاردار میخواستم سه رشته خطی باشه لطفا بفرمایید چند توپ لازمه وقیمت چنده ؟وایا برای شهرستان ارسال هم دارین؟
    سپاس از شما

  17. انوری گفت:

    ممنونم توضیحات جالب بود

    من برای
    حفاظت ملک در شمال نصب روی دیوار
    لازم دارم..کدام‌نوع بهتر و مقاوم تر و مناسب تر است ..؟
    نحوه خرید و چگونه به دست من میرسد ؟؟

  18. سهراب بیگی گفت:

    درود وقتتون بخیر
    جسارتا سیم خاردار متری هم میفروشید؟؟ در حد 2 3 متر برای کار هنری میخوایم اگر امکانش هست.
    ممنون.

    • مدیر گفت:

      دورود بر شما
      امکان فروش سیم خاردار به صورت متری هست، اما باید حضوری تشریف بیارید دفتر مرکزی واقع آهن مکان فاز یکم مرکزی پلاک 40-41

  19. سیم خار دار دیوار گفت:

    بهترین مدل سیم خاردار دیوار، سیم خاردار خطی هست یا حلقوی؟ شما برای یه سیم کشیدن دور باغ مدل تبری و تیغی یا همان اسرائیلی را توصیه می کنید یا مدل سوزنی؟ ممنون هستم اگر در این زمینه راهنمایی کنید.

    • farhad qolami گفت:

      بسته به ارتفاع دیوار ممکن است مدل حلقوی یا خطی برای شما مناسب باشد. به طور کلی سیم خاردار دیوار در صورت کوتاه بودن باید از نوع حلقوی و در صورت بلند بودن دیوار باید از نوع خطی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *