قیمت توری زنجیری امروز (گالوانیزه) | قیمت کارخانه

قیمت توری زنجیری 

برای دریافت قیمت توری زنجیری در ابعاد مختلف و قطر مفتول 1 تا 5.5 با کارشناسان ما در واحد فروش مرکزی واقع در بازار بزرگ آهن مکان (تهران) در تماس باشید، کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می باشند. 

برای برقراری ارتباط با کارشناسان بر روی دکمه های زیر کلیک کنید

عنوان ضخامتچشمهگامقیمت (متر)
توری زنجیری1.902010تماس بگیرید
توری زنجیری22010تماس بگیرید

تاریخ:26فروردین ۱۴۰۲

 

آشنایی با توری زنجیری و مشخصات آن

مفتول‌ها از محصولاتی هستند که امروزه کاربرد فراوانی دارند. این محصولات فولادی به‌عنوان ماده اولیه در بسیاری از سازه های فلزی به کار گرفته می‌شود. از ویژگی‌های مهم محصولات مفتولی مقاومت بالا، انعطاف‌پذیری و شکل‌پذیری خوب آنها است. برای ساخت انواع توری از مفتول‌های فولادی استفاده می‌شود.

در بازار انواع توری‌ها ازجمله توری حصاری، توری مرغی، سیم خاردار و مش ساده و آجدار وجود دارد. در بین توری‌ها توری حصاری یا زنجیری در زندگی روزمره و صنایع گوناگون کاربرد فراوانی دارد. برای آشنایی بیشتر با این توری باید به پرسش توری زنجیری چیست مفصلا پرداخته شود.

پر فروش ترین های صنایع فولاد توفیقی

سپری در انبار فولاد توفیقی
فروش نبشی در صنایع فولاد توفیقی
قیمت توری مرغی
خرید پروفیل ارزان و باکیفیت از کارخانه فولاد توفیقی
با کیفیت‌ترین تیرچه بلوک(تیرچه بتنی) در فولاد توفیقی

توری زنجیری چیست؟

همانطور که گفته شد توری حصاری از پرکاربردترین سازه‌های مفتولی است. توری حصاری را در بازار به نام‌های توری زنجیری و فنس حصار نیز می‌شناسند. از مشخصات ظاهری این محصول چشمه‌های لوزی شکل در ابعاد مختلف است. این محصول فولادی در ارتفاع 0.5 تا 6 متر تولید می‌شود و از دو روش دستی و ماشینی برای ساخت این محصول استفاده می‌شود.

ضخامت توری زنجیری بین 2 تا 4 میلی‌متر و طول رول آن معمولا 15 متر در نظر گرفته می‌شود. این ابعاد می‌تواند بسته به نیاز مشتری تغییر یابد.

شرایط تولید توری زنجیری در وزن فنس اثرگذار است. با افزایش قطر یا کاهش اندازه چشمه وزن توری بیشتر می‌شود. این شرایط همچنین در تغییر قیمت این سازه نیز موثر است.

عموما برای ساخت توری زنجیری از مفتول‌ گالوانیزه استفاده می‌کنند. مفتول گالوانیزه سرد و گرم برای تهیه فنس مناسب است که تولیدکنندگان این محصول از گالوانیزه سرد چینی استفاده می‌کنند. این مفتول‌ها ارزان قیمت هستند و کیفیت و مقاومت کمی در برابر زنگ‌زدگی دارند. در حالی که فنس تولیدشده از مفتول گالوانیزه گرم ایرانی دارای کیفیت و دوام بالایی است و برای جو مرطوب مناسب است.

انواع توری زنجیری

در ادامه پاسخ به پرسش توری زنجیری چیست بهتر است به انواع این فنس از نظر ظاهر و جنس اشاره کرد. انواع فنس حصاری عبارت است از:

فنس زنجیری

فنس‌های زنجیری دارای انعطاف‌پذیری بالا، استحکام و دوام بالا، مقاوم در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی است؛ گفته می‌شود طول عمر این نوع از توری‌های حصاری بالغ بر 50 سال است.

فنس مربعی

نام این فنس برگرفته شده از چشمه‌های مربعی شکل این توری است. فنس‌های حصاری دارای ضخامت‌های مختلفی است. فنس مربعی رایج‌ترین نوع توری‌های حصاری است.

توری با روکش یو­پی­وی­سی (upvc)

این فنس‌ها مقاومت زیادی در برابر فرسایش و زنگ زدگی است. برای شرایط محیطی شرجی و مرطوب به منظور جلوگیری از اسیدشدن و زنگ زدگی از توری‌هایی استفاده می‌شود که روکش یو­پی­وی­سی دارند.

روشهای تولید توری زنجیری

در ادامه بررسی پرسش توری زنجیری چیست، می‌توان به روشهای تولید این محصول فولادی پرداخت. تولید توری زنجیری در دو نوع کلی انجام می‌شود.

نوع اول تولید این محصول با روکش گالوانیزه گرم است. استفاده از روکش گالوانیزه گرم باعث می‌شود دوام و طول عمر این محصول در برابر فرسایش افزایش یابد. با این روش توری در برابر شرایط نامساعد جوی از قبیل تابش خورشید، باد و باران و... مقاوم می‌شود.

نوع دوم تولید توری‌ها با روکش پی­وی­سی است. در این روش روکش پی­وی‌سی بر روی مفتول گالوانیزه گرم نشسته و سبب می‌شود استحکام این محصول چندبرابر شود. توری‌های تولید شده به این روش، به علت دارا بودن ظاهری زیبا و ظرافت خاص، در مکان‌هایی که زیبایی مدنظر است استفاده می‌شود، ازقبیل استادیوم ها و پارکها.

قیمت توری زنجیری

در قیمت‌گذاری توری‌های زنجیری عوامل مختلفی دخیل است. همانطور که در بخش‌های قبلی برای پاسخ به پرسش توری زنجیری چیست، اشاره شد، این توری‌ها در ابعاد گوناگون، جنس‌های مختلف و روش‌های تولید متفاوتی وجود دارند و همه این عوامل در تعیین قیمت این محصول نقش دارند. در هنگام خرید، باتوجه به ابعاد طول و عرض و ارتفاع، اندازه چشمه، طول رول و جنس مفتول قیمت توری زنجیری مشخص می‌شود. علاوه بر قطر مفتول و چشمه توری قیمت پروفیل فولادی که به عنوان پایه برای توری ها استفاده می شود مهم و قالب توجه است.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *