قیمت توری گابیون (تولید کارخانه)

قیمت توری گابیون

به علت نوسانات لحظه‌ای بازار، جهت دریافت قیمت توری گابیون، با دفتر فروش تماس حاصل فرمایید.
مشتریانی که از طرف سایت خرید نمایند، نسبت به قیمت مذکور تخفیف داده می‌شود.

عنوانچشمهگالوانیزهوزن هر متر مربعضخامت مفتولقیمت (تومان)
توری گابیون6*8گرم1000 گرم2mm 45.000(هر متر مربع)
توری گابیون8*10گرم500 گرم1.7mm34.000 (هر متر مربع)
توری گابیون8*10گرم540-550 گرم1.8mm35.000 (هر متر مربع)
توری گابیون8*10گرم800 گرم2mm 39.000 (هر متر مربع)
توری گابیون8*10گرم1.350 گرم2.5mm46.000 (هر کیلو)
توری گابیون8*10گرم1.850-1900 گرم3mm45.000 (هر کیلو)

تاریخ: 5 اردیبهشت 1403

** به دليل نوسانات قيمت فروش با تاييد مي باشد.**

ویدئو تولید گابیون در کارخانه فولاد توفیقی

نمونه عکس توری گابیون

توری گابیون با نام‌های مش گابیون، فنس گابیون و توری گابیون شناخته می‌شود؛

مش گابیون: در این نوع گابیون چشمه‌ها به صورت #، مربعی هستند و در رول‌های پر فروش و سفارشی عرضه می‌شوند.

فنس گابیون: نوع دیگر فنس گابیون است که چشمه‌ها لوزی شکل و مفتول‌ها به یکدیگر بافته می‌شوند که به آن‌ها اصطلاحا 6 گره گفته می‌شود.

توری گابیون

توری گابیون در واقع نوعی فنس (یعنی توری فلزی گره ای ساخته شده با مفتول) است، که به ندرت در فرایند حصار کشی استفاده می‌شود و بیشتر به عنوان نگهدارنده سنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ به همین دلیل است که به آن تور سنگی نیز گفته می‌شود. این دسته از انواع فنس که از نظر ظاهری بسیار شبیه به توری مرغی است، دارای چشمه های 6 ضلعی (Hexagonal) اما با ابعاد بزرگتر است و از مفتول ضخیمتری برای تولید آن استفاده می‌شود (توری مرغی با مفتول 0.3 تا 0.5 و گابیون رولی با مفتول 1.7 تا 3 بافته می شود.).
از این توری مفتولی برای کنترل فرسایش به شکل قفس‌های سنگ ریزی شده یا برای سدها یا در ساخت پی به شکل سازه‌های فلزی استوانه‌ای استفاده می‌شود. در زمینه نظامی، از گابیون‌های پر از خاک یا شن و ماسه برای محافظت از سایپرزها، پیاده نظام و توپخانه‌ها در برابر آتش دشمن استفاده می‌شود.

قیمت توری گابیون؛ دلایل تغییر و عوامل تاثیر گذار

قیمت توری گابیون بسته به سایز و جنس مفتول به کار رفته در زمستان سال 1402 به ازای هر کیلو حداقل 25000 و حداکثر 40000 تومان است؛ این در حالی است که قیمت این محصول مفتولی در سال 1396 در فرم رولی به ازای هر کیلوگرم 4000 تومان بوده است. برخی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت توری گابیون شامل دستمزد کارگران، هزینه مواد اولیه، افزایش قیمت دلار، افزایش قیمت حامل های انرژی جهت تولید و جابجایی محصولات از کارخانه به انبار و از انبار به دست خریداران است.

انواع گابیون

توری گابیون همه کاره

توری گابیون همه کاره

گابیون همه کاره

توری گابیون قفس بزرگ یا ظرف مفتولی شکل هستند که بیشتر برای نگهداری سنگ، شن و یا ماسه استفاده می‌شود. قبل از قرار دادن سنگ در توری گابیون، تکه‌های سیم پیچ خورده یا مش سیم جوش خورده را به شکل مستطیل وصل می‌کنند. گابیون‌ها در محل‌ها و کارهایی نصب می‌شوند که با زمین در ارتباط باشند، که حمل و نقل را تسهیل می‌کنند و هزینه را کاهش می‌دهند. سنگ، شن، بعضی اوقات خاک و ماسه می‌تواند محتویات گابیون باشد.
سیم‌های گالوانیزه، روکش PVC و فولاد ضد زنگ با روکش PVC اغلب در توری‌های گابیون استفاده می‌شود. این مواد در محیط‌های مرطوب و خورنده زنگ نمی‌زنند. هنگام نصب این توری‌ها، توجه داشته باشید که لایه محافظ شکسته نشود.
سبدهای گابیون اغلب به دلیل انعطاف پذیری خوب، اقتصادی بودن، نفوذ پذیری و دوام در مهندسی عمران، دیوارهای حائل، تقویت کننده شیب، مناطق مسکونی و تجاری استفاده می‌شوند.
توری گابیون

تشک گابیون

تشک گابیون دارای ساختاری صاف، بسیار کمتر از سبد گابیون است. صفحات تقسیم تشک را به چندین اتاق کوچک جدا می‌کند. هر محفظه قبل از استفاده با سنگ پر می‌شود. تشک مثلث، مستطیل یا ذوزنقه به سفارش خاص مشتری ارائه می‌شود.
نصب گونی گابیون
گونی گابیون قطعه‌ای از توری مش سیم شش ضلعی را به شکل بزرگ دوخته می‌شود. بنابراین می‌توانید رول یا تکه‌های گابیون شش ضلعی را به محل منتقل کنید.
مواردی که در توری گابیون گونی باید رعایت شود
پایه‌ای که کیسه گابیون در آن قرار می‌گیرد می تواند بسیار صاف باشد. همچنین برای فونداسیون ضعیف و محیط تالاب مناسب است. با توجه به نیاز پروژه، از سنگ‌ها در اندازه‌های مختلف استفاده می‌شود.
اگر دو طرف مش را بدوزید یک کیسه تولید می‌شود. وقتی با سنگ پر شود، شکل استوانه ای نشان می‌دهد. هنگام کار پوشش روی را نشکنید.
توری گابیون شش ضلعی

توری گابیون شش ضلعی


شش ضلعی گابیون:

معمولاً گابیون بافته شده از سیم گالوانیزه یا سیم پی وی سی با کیفیت بالا ساخته می‌شود. سیم مقاوم در برابر خوردگی به صورت مش سیم بافته شده در سوراخ شش ضلعی شکل پیچ خورده است. در مقایسه با گابیون جوش داده شده، گابیون بافته شده انعطاف پذیرتر و همه کاره است. این اغلب به عنوان یک شبکه محافظ برای دامنه‌های جانبی، دیوار حائل و بستر رودخانه و خاکریز استفاده می‌شود.
گابیون تقویت شده

گابیون تقویت شده

گابیون تقویت شده:

گابیون تقویت شده، که به آن تقویت شده شش ضلعی سنگین نیز گفته می‌شود، هنگام پیچ خوردن، یک سیم فولادی تقویت شده موازی اضافه می‌کند.
هر دو شبکه یک سیم فولادی تقویت شده وجود دارد. قطر سیم تقویت شده معمولاً برابر قطر سیم لبه است. به همین دلیل، مقاومت کششی و مقاومت در برابر آن از گابیون شش ضلعی معمولی برتر است.
گابیون تقویت شده عموماً برای اجرای بهتر مقاومت در برابر ضربه و تراورس و قابلیت انعطاف پذیری، روی بستر جاده اعمال می‌شود. می تواند تنش کششی را جذب کرده و میزان ترک خوردگی ناشی از ترافیک را کاهش دهد.
علاوه بر کاربرد در سازه‌های زیرزمینی، از گابیون تقویت شده می‌توان به عنوان دیوار گابیون، یا دیوار قائم یا دیوار پلکانی استفاده کرد.
هیچ برآمدگی برای انعطاف ناپذیری عالی آن وجود ندارد. نفوذپذیری طبیعی به تخلیه آب‌های زیرزمینی کمک می‌کند و از پایداری طولانی مدت سازه‌ها اطمینان می‌دهد.
دیوار نگهدارنده گابیون تقویت شده دارای ترکیبی از امنیت، انعطاف پذیری، نفوذ پذیری، دوام، سازگار با مزایای زیست محیطی، اقتصادی و ... است. بلندترین دیوار گابیون ساخته شده از گابیون تقویت شده به 40 متر می‌رسد.
برای اطلاع از دیگر خدمات گروه تولیدی توفیقی می‌توانید به صفحه هرکدام از محصولات توری رابیتس ،توری پرسی مراجعه نمایید.


پر فروش‌ترین صنایع توری و مفتولی فولاد توفیقی

عرضه انواع توری مش در صنایع فولاد توفیقی
عرضه توری رابیتس با کیفیت در فولاد توفیقی
توری فنس با کیفیت در فولاد توفیقی
توری مرغی در صنایع فولاد توفیقی
تولید توری پرسی سبک و سنگین در صنایع فولاد توفیقی

جدول وزن هر متر مربع توری گابیون به همراه فرمول محاسبه وزن هر رول

برخی از انواع توری گابیون سنگی در ابعاد و اندازه چشمه‌های نسبتاً پرفروش در زیر آورده‌ایم:

  • وزن توری گابیون 6*8 ضخامت مفتول 2 میل: 1000 گرم 
  • وزن هر متر مربع گابیون با چشمه 8*10 ضخامت مفتول 1.7 میل: 500 گرم 
  • وزن هر متر مربع توری گابیون با چشمه 8*10 و ضخامت قطر مفتول 1.8 میل: 550 گرم
  • وزن هر متر مربع توری گابیون 8در10 با قطر سیم مفتول 2 میلی‌متر: 800 گرم
  • وزن توری گابیون سنگی 8*10 اندازه قطر مفتول 2.5 میل هر متر: 1350 گرم
  • وزن هر متر فنس گابیون چشمه 8 در 10 و ضخامت مفتول 3 میلی‌متر در حدود 1900 گرم می‌باشد.

لازم است یادآور شویم که اعداد بالا وزن هر متر توری گابیون است لذا برای محاسبه وزن هر رول گابیون اعداد بالا را در طول هر رول توری ضرب نمایید.

مزایا و معایب توری گابیون

برخی از مزایای استفاده از توری گابیون عبارتند از:

  • قدرت و استحکام بالا
  • انعطاف‌پذیری خوب
  • نفوذپذیری و تخلخل
  • قیمت ارزان و مقرون به صرفه
  • عدم نیاز به فونداسیون

برخی از معایب استفاده از گابیون:

  • زنگ زدگی در مدت طولانی
  • گابیون‌ها به راحتی قابل تعویض نیستند
  • تهیه سنگ گابیون سخت است
  • هزینه نگهداری و تعمیر بالایی دارند

قیمت هر متر مربع توری گابیون

در بالای صفحه جدول قیمت هر متر مربع توری گابیون و همچنین قیمت هر کیلو فنس سنگی گابیون را به همراه مشخصات فنی همچون وزن و ابعاد چشمه قرار داده‌ایم. در صورت نیاز به مشاوره جهت انتخاب و خرید این محصول و یا استعلام قیمت توری گابیون متری یا کیلویی با کارشناسان فروش این محصول در فولاد توفیقی تماس بگیرید. صنایع فولاد توفیقی به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان تور گابیون در ایران مفتخر است که این محصول را در اندازه و ابعاد سفارشی و با قیمت مستقیم کارخانه تولیدی به مشتریان خود عرضه نماید.

۴.۷/۵ - (۱۷ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *