قیمت توری لوزی (اکسپندد متال)

نحوه خرید توری اکسپندد متال یا همان توری لوزی در صنایع فولاد توفیقی، به این صورت خواهد بود که از طریق شماره تلفن‌های قرار داده شده می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و پس از استعلام قیمت توری اکسپندد سفارش خود را نهایی کنید، همچنین قیمت اکسپندد متال تحت تاثیر عوامل متعددی است که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

قیمت توری لوزی 

نام محصولضخامت ورق(mm)متریالنوع تولیدقیمت(تومان)
توری لوزی(اکسپندد متال)2 میلی مترورق روغنیرول55000
توری لوزی(اکسپندد متال)3 میلی مترورق روغنیرول55000
توری لوزی(اکسپندد متال)2 میلی مترورق گالوانیزهرول55000
توری لوزی(اکسپندد متال)0.5 میلی مترورق آلومینیومرولتماس بگیرید
توری لوزی(اکسپندد متال)2 میلی مترورق اسید شوررولتماس بگیرید
توری لوزی(اکسپندد متال)3 میلی مترورق اسید شور رولتماس بگیرید
توری لوزی(اکسپندد متال)2 میلی مترورق سیاهرول55000
توری لوزی(اکسپندد متال)2.5 میلی مترورق سیاهرول55000
توری لوزی(اکسپندد متال)3 میلی مترورق سیاهرول55000

تاریخ: 1 اردیبهشت 1403

خرید مستقیم از کارخانه

مهم‌ترین عامل اعتماد سازی برای خرید در بین مشتریان قیمت عالی، خرید ارزان و به صرفه است که تنها از منابع معتبر و بدون واسطه امکان پذیر است، صنایع فولاد توفیقی تولید کننده توری لوزی در ابعاد متنوع این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بهترین و مقرون به‌صرفه‌ترین خرید را داشته باشید. شما مشتریان عزیز می‌توانید برای بازدید کارخانه با کارشناسان ما تماس بگیرید و زمان بازدید را مشخص کنید.

قیمت توری اکسپندد متال

قیمت این محصول وابسته به نرخ روز ورق و هزینه سوراخ کاری در نظر گرفته می‌شود، بدین ترتیب ممکن است با نوسان در قیمت ورق سیاه، قیمت توری اکسپندد متال نیز تغییر کند، برای به‌روزرسانی قیمت توری لوزی اکسپندد متال کارشناسانی که در واحدهای تولیدی(کارخانه) حضور دارند تمامی فاکتورها را در نظر گرفته و بررسی می‌کنند و در نهایت تا نیم روز قیمت نهایی را تثبیت و بر روی کانال‌های قیمتی قرار می‌دهند تا مشتریان بتوانند آن را مشاهده کنند.

برای خرید حضوری به دفتر مرکزی فروش ما واقع در بازار آهن مکان تشریف آورید، در غیر اینصورت با ثبت سفارش خود نزد کارشناسان ما به صورت آنلاین خرید توری اکسپندد متال خود را تکمیل کنید.

توری لوزی

ورق فلزی منبسط شده که برش داده و کشیده می‌شود و از یک الگوی خاصی تبعیت می‌کند که معمولا لوزی شکل می‌باشد اکسپندد متال(Expandad metal) نام دارد، که با نام‌های مختلف مانند توری لوزی، توری کششی لوزی، توری کششی و توری مشبک لوزی شناخته می‌شود.

توری لوزی به عنوان یکی از محصولات پرفروش و پرتقاضا در بازار آهن آلات ایران شناخته می‌شود و در کارخانه فولاد توفیقی تولید شده و در تناژ بالا به فروش می‌رسد و به سراسر ایران و نیز به برخی کشورهای خاورمیانه صادر می‌شود، همانطور که گفته شد صادرات توری لوزی یکی از فعالیت‌های مستقیم شرکت ما است، بدین ترتیب می‌توانید تمامی سفارشات صادرات خود را به ما بسپارید. 

پر فروش ترین محصولات صنایع فولاد توفیقی

باکیفیت ترین مفتول در فولاد توفیقی
خرید و فروش توری حصاری
عرضه انواع توری مش در صنایع فولاد توفیقی
توری گابیون با کیفیت در صنایع فولاد توفیقی
عرضه توری رابیتس با کیفیت در فولاد توفیقی

کاربرد توری لوزی

 توری فلزی استفاده‌های زیادی دارد مانند سقف‌های کاذب، برای زیباسازی فضای داخلی و خارجی، دکوراسیون داخلی، فنس شهری، توری‌ نما ساختمان، صنایع شهری، قفس حیوانات، راه پله و غیره می‌باشد، در صنعت ساختمانی عمران به عنوان نوعی تقویت کننده دیوار، سقف و کفپوش استفاده می‌گردد که در مقادیر بالا برای تقویت کننده گچ‌کاری و بنای اصلی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین در زمینه معماری نوین برای به فرمای تزئینی ساخته شود، برای پارکینگ‌ها این توری به عنوان دیزاین استفاده می‌شود، هنرمندان برای پنل‌های بزرگ و مجسمه‌ها و سطوح پیچیده از اکسپندد متال استفاده می‌کنند، همچنین در صنعت حمل‌ونقل و پتروشیمی، کشاورزی و مواد غذایی استفاده می‌شود، علاوه بر این موارد برای شهربازی‌ها و اماکن گردشگری، نورشکن و نورگیرهای سقف.

خصوصیات توری لوزی

توری لوزی دارای ویژگی‌هایی مانند دوام استحکام بالا، مقاوم در برابر رطوبت و خوردگی، زیبایی و جذابیت ظاهری، دارای استحکاک وضد لغزش بودن، مناسب برای استفاده صنعتی و خانگی، صرفه‌جویی و مقرون به‌صرفه، حداقل میزان دور ریخت و راحتی نصب و راه‌اندازی را دارد. توری لوزی با توجه نیاز خریدار، انتخاب می‌شود و به برنامه، بودجه، عملکرد مورد نیاز خریدار بستگی دارد، قیمت توری اکسپندد متال یا همان توری فلزی به فرآیند خرید و انتخاب خریدار بستگی دارد.

نحوه تولید توری لوزی

توری لوزی فناوری ساده‌ای دارد ولی مورد استفاده فراوان قرار می‌گیرد، افرادی که مصرف بالایی از این محصول دارند می‌توانند به کارخانه سفارش دهند که کارخانه سایز چشمه‌ها را سفارشی کم و زیاد کند. در این صورت اگر تراکم چشمه‌های توری بیشتر باشد فلز بیشتری استفاده می‌شود و در نهایت وزن آن‌ها بیشتر است و در مواردی که تعداد آن‌ها بیشتر باشد مشکل در حمل‌و‌نقل به وجود می‌آید این محصول نسبت به توری رابیتس وزن سنگین‌تری دارد.

جنس اکسپندد متال با توجه به اینکه فلز است در اکثر مواقع برای تولید این محصول از ضد زنگ استفاده می‌شود که با توجه به محل نصب‌شان از اکسید شدن جلوگیری می‌کند.

قیمت توری لوزی

عوامل زیادی در قیمت‌گذاری تاثیر دارد اما اولین و مهم‌ترین آن را می‌توان به جنس توری اشاره کرد مسلما هر چه توری از کیفیت بهتری برخوردار باشد قیمت آن نیز بالاتر می‌باشد و مقاومت آن نیز بیشتر است. علاوه بر آن ضخامت و نوع مفتول نیز بسیار مهم می‌باشد هر چه ضخامت آن بیشتر باشد مقاومت آن محصول بیشتر می‌باشد و در ادامه قیمت محصول افزایش می‌یابد.

همان‌طور که قبلا به آن اشاره شد این محصول کاربردهای بسیار فراوانی دارد. به همین علت استفاده از نوع پرکاربرد آن مانند توری مش، می‌توان اشاره کرد که قیمت آن روز به روز بیشتر می‌شود. در کف پله‌های آهنی یا پاگرد به علت داشتن وزن پایین و مقاومت بالا بسیار مناسب است زیرا وزن سازه را افزایش نمی‌دهند و وزن بالایی را تحمل می‌کند.

کاربرد در ماشین سازی

عمده کاربرد توری فلزی در صنعت ماشین سازی می‌باشد؛ از این توری برای فیلترهای ماشین‌سازی استفاده می‌شود. یکی از کاربردهای زیبای این نوع توری در درب‌های پارکینگ می‌باشد. یکی از کاربردهای مهم توری فلزی برای ساخت حفاظ  می‌باشد که علاوه باز ورود بیگانگان جلوگیری می‌کند. این توری از مقاومت بالایی برخوردار است که به راحتی پاره نمی‌شود و احتمال اینکه کسی به داخل نفوذ کند را به حداقل می‌رساند.

در صنعت دکوراسیون و ساختمان‌ها مصرف دارند بعضی از شهربازی‌ها از توری فلزی به عنوان جدا کننده از آن استفاده می‌کنند و همچنین به عنوان نرده‌کشی استفاده می‌شود، از این توری به عنوان قفس حیوانات اهلی و وحشی نیز استفاده می‌کنند. علاوه بر همه‌ی موارد گفته شده باز هم موارد دیگری وجود دارد که از توری لوزی استفاده می‌شود که در این مطلب به مصارف عمده‌ی این محصول اشاره شده است.

۴/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *